۱۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۹

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

داشتن صداقت و امانت‌داری از ویژگی‌های فرد اصلح در انتخابات است

داشتن صداقت و امانت‌داری از ویژگی‌های فرد اصلح در انتخابات است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: داشتن صداقت و امانت‌داری از ویژگی‌های فرد اصلح در انتخابات است.

شمس‌الله جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به منش والامقام امام صادق (ع) اظهار کرد: امام صادق (ع) میان علمای شیعه و اهل سنت جایگاه ویژه‌ای داشته به طوری که به قول ابوحنیفه از بزرگان اهل سنت امام صادق (ع) فقیه‌ترین و داناترین فرد در میان مسلمانان بوده که چهار هزار نفر در یک بازه زمانی مشخص از دریای خروشان علم و دانش ایشان بهره می‌بردند.

وی با اشاره به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران افزود: امام راحل شخصیتی کامل داشته و رهبر انقلاب در بیانات روز گذشته به نجات جامعه اسلامی از انزوا و تحقیر توسط امام خمینی (ره) و اینکه میراث کنونی ولایت فقیه به دلیل وجود امام راحل است، اشاره کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به ویژگی‌های امیرالمومنین (ع) گفت: علی بن ابیطالب دارای صداقت و امانت‌داری بوده و برای انتخاب اصلح در انتخابات می‌توان از شخصیت دارای صداقت و امانت‌دار استفاده کرد.

جلیلیان تصریح کرد: رهبر انقلاب در کنار مرقد امام خمینی (ره) یکی از مسائل مهم را تحریف افکار و شخصیت امام خمینی (ره) بیان کرده و اینکه افرادی در تلاش برای تفسیر مواضع ایران با آمریکا هستند که اگر امام راحل بودند، با آمریکا سازش می‌کردند.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه امام (ره) فردی انقلابی و استکبار ستیز بوده و آمریکا را غده سرطانی می‌دانستند، افزود: امام خمینی (ره) پرچم اسلام را بنا نهاده به طوری که آمریکا امروز ذلیلانه در برابر ایران زانو زده و فرزندان امام راحل و حاج قاسم‌ها او را شکست دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه انتخابات را تعیین کننده سرنوشت چهار یا هشت ساله کشور دانست و گفت: برخی انسان‌های بی‌بصیرت عدم تأیید صلاحیت خود را دلیلی برای تحریم انتخابات دانسته و این در حالی است که باید برای خون شهدا، حاج قاسم سلیمانی و سرنوشت کشور در انتخابات شرکت کرد.

کد خبر 5228081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha