۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵

استاد دانشگاه شهید چمران اهواز:

دولت آینده باید طرح ویژه برای مبارزه با فساد داشته باشد

دولت آینده باید طرح ویژه برای مبارزه با فساد داشته باشد

اهواز- استاد دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: برای مبارزه با فساد که امروز در کشور لانه گزینی کرده است، دولت آینده باید طرح ویژه داشته باشد.

سعید شاکریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر تأکید کرد: مطالبه مردم مبارزه با فساد است و همه خواهان مبارزه با فساد و نابسامانی مالی و رانت‌خواری هستند؛ بنابراین برای ایجاد اصلاح وضع موجود و مبارزه با خواری باید مردم به نامزدی سالم و انقلابی و دارای کارنامه روشن رأی دهند.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: نامزدهای ریاست جمهوری برای مبارزه با فساد باید برنامه دهند و لازم است در انتخاب مسئولان ستادها خود دقت کنند و اجازه ندهند که افراد مسئله‌دار به بدنه تشکیلاتی این نامزدها نفوذ کنند.

وی افزود: در این دوره از انتخابات شاهد هستیم که بسیاری از افراد که گاهی متصل به کانون‌های قدرت و ثروت هستند برای نامزدها ستاد می‌زنند و برای آنها تبلیغ می‌کنند که این نفوذ افراد دارای فساد برای دولت آینده خطرناک است.

رئیس ستاد گفتمان مبارزه با فساد آیت الله رئیسی در خوزستان گفت: این ستاد در سطح کشور در حال فعالیت است و دنبال احیا گفتمان مبارزه با فساد در کشور است.

این استاد دانشگاه تأکید کرد: دولت آینده باید ضد فساد و بدون تعارف به جنگ ناکارآمد برود و اساتید دانشگاه برای چابک سازی دولت آماده ارائه طرح و برنامه هستند.

کد خبر 5228614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha