۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۲۲

امام جمعه بانه:

شرکت در انتخابات تضمین کننده مسیر عزتمند ملت ایران است

شرکت در انتخابات تضمین کننده مسیر عزتمند ملت ایران است

بانه- امام جمعه بانه گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مشارکت عمومی مردم بنا نهاده شده و شرکت در انتخابات تضمین کننده مسیر عزتمند مردم ایران در فتح قله های افتخار است.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری یکی از مهمترین انتخابات‌های ۴۲ سال اخیر بوده و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است.

وی افزود: این انتخابات به عنوان اولین انتخابات در گام دوم انقلاب بوده و نقش آفرینان اصلی آن جوانان نسل چهارمی انقلاب هستند.

امام جمعه بانه گفت: بیشترین هجمه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان نظام اسلامی بر این انتخابات معطوف شده است و همه دشمنان قسم خورده نظام سعی بر کم رنگ کردن مشارکت مردمی بخصوص جوانان دارند.

ماموستا خدایی افزود: باید همه ما به این مهم توجه کنیم که انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت چهار سال پیش رو کشور را رقم می‌زند و بر زندگی همه ایرانیان تأثیر مستقیم دارد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات تضمین کننده مسیر عزتمند ملت ایران است و ایرانیان همواره نشان داده اند که قهرمانان روزهای سخت بوده و در برابر هیچ دشمنی تسلیم نخواهند و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

امام جمعه بانه تصریح کرد: همزمان با انتخابات ریاست جمهوری شاهد برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز هستیم که باید داوطلبان این عرصه نیز با حفظ اخلاق اسلامی و احترام به رقبا مسیر را برای افزایش مشارکت مردم و ارتقای اعتماد اجتماعی هموار کنند.

کد خبر 5228762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha