۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱

رئیس کل دادگستری گلستان:

تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی در گلستان تشکیل نشده است

تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی در گلستان تشکیل نشده است

گمیشان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی در گلستان تشکیل نشده که نشانه قانونمداری مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی هاشمیان پیش از ظهر دوشنبه در آیین معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان گمیشان با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد اظهارکرد: انتخابات پیش رو مهم و سرنوشت ساز است و علیرغم تلاش های دشمنان در مایوس کردن مردم از صندوق های رای، مطمئناً روز انتخابات، حماسه ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی خلق خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: مردم شهرستان گمیشان، دوره قبل رتبه اول مشارکت در انتخابات استان را داشتند و امیدواریم این دوره هم مشارکت خوبی داشته باشند.

وی گفت: ستاد های پیشگیری و رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی در همه شهرستان های استان تشکیل شده و تبلیغات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را رصد می کنند و تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل نشده که نشان از قانونمداری مردم و مسئولان است.

هاشمیان در ادامه این مراسم رونق تولید و کمک به توسعه استان را از اولویت های قوه قضاییه برشمرد و گفت: رئیس دادگستری شهرستان گمیشان هم در حضور خود در این شهرستان ماموریت دارد بر کمک به رفع موانع تولید و احیای واحدهای تولیدی تعطیل این شهرستان تمرکز کند.

کاهش جمعیت کیفری، استفاده از ظرفیت های قانون برای صدور آرای جایگزین حبس، رسیدگی به پرونده های مسن و سرعت و کیفیت رسیدگی ها از مواردی بود که رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم امروز بر آن تاکید کرد.

گفتنی است در مراسم امروز علی اکبر قنبرزاده به عنوان رئیس کل دادگستری گمیشان معارفه همچنین محمد تازیکه بالاجلینی هم به ریاست دادگستری کردکوی منصوب شد.

کد خبر 5228997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha