۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۱۷

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

۲۴ قشر در طرح سفیران مشارکت خراسان شمالی حاضر هستند

۲۴ قشر در طرح سفیران مشارکت خراسان شمالی حاضر هستند

بجنورد- معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اثرگذاری مناسب طرح سفیران مشارکت در انتخابات، گفت: ۲۴ قشر از جمله فرهنگیان و کشاورزان در این طرح فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد برادران عصر دو شنبه در جلسه سفیران مشارکت خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۲۴ قشر از اقشار مختلف جامعه در قالب سفیران مشارکت می‌توانند نقش مهمی را در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایفا کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه طرح سفیران مشارکت می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند، گفت: ۱۵ هزار نفر فرهنگی، ۱۷ هزار دانش‌آموز رأی اولی و ۱۸۰ هزار نفر خانواده دانش‌آموز در ارتباط با مجموعه آموزش و پرورش، جامعه بزرگی برای کار سفیران مشارکت است

وی جامعه کشاورزان را نیز جامعه مهمی برای رقم زدن مشارکت حداکثری دانست و افزود: از تمامی قشرها سفیر مشارکت فعالیت دارد تا در روز انتخابات مشارکت حداکثری را پای صندوق‌های رأی شاهد باشیم.

برادران با تاکید بر اینکه تمام مقدمات برای برگزاری یک انتخابات باشکوه فراهم شده، تصریح کرد: در حوزه‌های تمهید مقدمات، تأمین نیازمندی‌ها، شعب اخذ رأی و تأمین امنیت اقدامات گسترده‌ای انجام شده است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در انتها با بیان اینکه وظیفه مسئولان تسهیل فرآیند و جریان انتخابات است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مأموریت ما اجرای قانون انتخابات است و تاکنون تمام اقدامات و شرایط به شکل مطلوب انجام شده تا شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

کد خبر 5229447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha