۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۰۲

همتی در بدو ورود به صداوسیما:

آمده‌ام مشت گروه‌هایی که روی اقتصاد و فرهنگ چنبره زدند، باز کنم

آمده‌ام مشت گروه‌هایی که روی اقتصاد و فرهنگ چنبره زدند، باز کنم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمده ام که مشت گروه‌هایی که روی اقتصاد، فرهنگ و رسانه چنبره زدند را باز کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (سه‌شنبه) در بدو ورود به سازمان صداوسیما به منظور شرکت در دومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران گفت: من که بداخلاقی را شروع نکردم. در مناظره قبلی دوستان دیگر شروع کردند. مجبور شدم بعضی از آن‌ها را پاسخ بدهم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ۲۹ بار نام من را آوردند. تهمت زدند، افترا زدند و عوضش به رقیب اصلی من جایزه دادند که پنج دقیقه بیشتر صحبت کند. حتماً سعی می‌کنم در این برنامه برنامه‌ام را ارائه دهم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم انتخابات امروز انتخابات بین بد و بدتر یا خوب و خوب‌تر نیست، بلکه انتخاب امروز انتخابی است برای باز شدن درهای کنشگری شهروندان و برای اینکه راه نفس کشیدن جامعه باز بماند.

همتی ادامه داد: من آمدم که اجازه ندهیم این درها بسته بماند و گره‌های که برای اقتصاد فرهنگ و جامعه زده‌اند و اعتماد اجتماعی و سرمایه اجتماعی را پایین آوردند، را باز کنم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم بتوانم به مردم نشان بدهم که من دنبال دولت شفافیت ملی هستم و باید اقداماتی بکنیم که آن روستایی عزیز نگوید که ما شما را واگذار می‌کنیم به خودتان، دولتان و کشورتان.

وی تصریح کرد: دولت مال مردم است و من می‌خواهم نشان بدهم که قدرت بی قدرتان و آسیب پذیرترین اقشار جامعه خواهم بود. انشاالله مردم از این روند و برای نفس کشیدن جامعه حمایت خواهند.

کد خبر 5230108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایلیا IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      0 0
      بالاخره قضیه ابر بدهکار ای بانکی چی شد؟...شماکسی هستید که تو مناظره اول با طفره رفتن از پاسخ به سوال جنگ روانی رو کلید زدید...