۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۰

رئیسی در بدود ورود به صداوسیما:

رقیب من بداخلاقی‌های سیاسی است/ از وقت اضافه استفاده نمی‌کنم

رقیب من بداخلاقی‌های سیاسی است/ از وقت اضافه استفاده نمی‌کنم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: کمیته تبلیغات ۵ دقیقه برای من وقت گذاشته است اما من از این ۵ دقیقه استفاده نخواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز(سه شنبه) در بدو ورود به محل مناظره ها در جمع خبرنگاران در رابطه با اینکه آیا در مناظره امروز به نسبت مناظره قبل، روش خود را تغییر خواهد داد و به سهم خود قول می دهد که مردم شاهد بداخلاقی، تهمت و افترا نباشند؟ اظهار داشت: من در سوالی که در مناظره اول مطرح شد مبنی بر اینکه شما رقیب خود را چه کسی یا چه چیزی می دانید؟ عرض کردم رقیب من فساد و ناکارآمدی خواهد بود.

وی افزود: اما امروز عرض می کنم رقیب من هم فساد، ناکارآمدی، وضع موجود و بداخلاقی های سیاسی خواهد بود. انتظار مردم از مناظره این است که یا برنامه ها بیان شوند یا کارنامه ها مطرح شود، به نحوی به آنها اطمینان داده شود که وضعیت اجرایی آتی و آینده به نفع مردم تغییر خواهد کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد:اگر رأی مردم به این حقیر تعلق گرفت، با اقدام این خدمتگزار این امید هست که شرایط به نفع مردم تغییر کند.

رئیسی با بیان اینکه در جلسه مناظره قبل بداخلاقی هایی شد و تهمت ها و افتراهایی به بنده زده شد، گفت: عرض کردم، اگر با تهمت و افترا مشکل معیشت مردم حل می شود، اشکال ندارد تهمت بزنید و ناسزا بگویید، منتهی مشکل معیشت مردم حل شود.

وی ادامه داد: در این سالنی که مناظره در آن برگزار می شو،د چند سال گذشته هم مناظرات مشابهی بوده است. ببینند با متلک گویی، ناسزا و ناروا گفتن مشکلات مردم حل می شود؟ اگر حل می شد که امروز اینگونه نبود.

نامزد انتخابات ریاست تصریح کرد: کمیته تبلیغات پنج دقیقه برای من وقت گذاشتند تا از آنچه به عنوان سخنان ناروا مطرح شد، دفاع کنم اما می خواهم از این پنج دقیقه استفاده نکنم و استفاده هم نخواهم کرد و پاسخ را بر عهده مردم که بسیار خوب پاسخ دادند و بعد از این هم پاسخ خواهند داد، می گذارم.

رئیسی گفت: آذری های عزیز آذربایجان، زنجان، اردبیل و جای جای استان های ترک نشین کشور بسیار بنده را مورد لطف و محبت خود قرار دادند و بسیار تماس گرفتند و پیام دادند. از مهر و محبتشان صمیمانه تشکر می کنم. این محبت همواره بوده و به لطف خداوند متعال همواره هست ان شاءالله.

وی در پایان تاکید کرد: بنای استفاده از این پنج دقیقه را ندارم، امیدوارم اخلاق انتخاباتی، سیاسی و شئونات در حد کسانی که می خواهند در کسوت ریاست جمهوری و کسوت کاندیدای ریاست جمهوری حاضر شوند، رعایت شود.

کد خبر 5230118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha