۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۳۱

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی خبر داد؛

برپایی ۱۲۰۳ صندوق رای در خراسان شمالی/ جمهوریت از اهداف نظام است

برپایی ۱۲۰۳ صندوق رای در خراسان شمالی/ جمهوریت از اهداف نظام است

بجنورد- معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی از برپایی هزار و ۲۰۳ صندوق رای در استان خبر داد و گفت: علت افزایش تعداد صندوق ها، کاهش صفوف و حفظ سلامت مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد برادران صبح چهار شنبه در نشست هم اندیشی هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان راز و جرگلان که در فرماندری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت و جان مردم تعداد شعب اخذ رأی افزایش یافته است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: به گفته بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و حضور یکپارچه مردم در صحنه‌های مختلف رمز بقا و پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی حضور مردم در عرصه‌های مختلف را از اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد و افزود: حضور در پای صندوق‌های رأی و صبوری و مقاومت مردم در برابر مشکلات از مهمترین مصادیق مشارکت و پایبندی آنان به مشارکت در مسائل کشور است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی وظیفه دولت و حاکمیت را فراهم کردن بسترهای فرآیند انتخابات دانست و تصریح کرد: مردم برگزار کننده انتخابات هستند و حضور مردم در عرصه انتخابات و انتخاب فرد مورد نظر خود نشان بلوغ سیاسی آنان است.

برادران گفت: عناوین هیأت‌های اجرایی و نظارت متفاوت است اما هدف واحد آنان برگزاری انتخاباتی پرشور، با مشارکت حداکثری، همراه با دقت و سلامت و صیانت از آرا مردم است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در نشست هم اندیشی هیأت اجرایی و نظارت شهرستان مانه و سملقان نیز گفت: هزار و ۲۰۳ شعبه اخذ رأی در استان دایر خواهد شد و دلیل این افزایش حفظ سلامت و جان مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است.

وی با تاکید بر اینکه متعهد به ایجاد فضای برگزاری انتخابات سالم هستیم، بیان داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تمام امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور باشیم.

کد خبر 5231174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha