۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۹

استاندار قزوین:

تولیدکنندگان افسران جبهه جنگ اقتصادی هستند

تولیدکنندگان افسران جبهه جنگ اقتصادی هستند

قزوین-استاندار قزوین گفت: تولیدکنندگان، افسران جبهه جنگ اقتصادی هستند و باید مدیران اهتمام جدی برای رفع موانع تولید داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در یک واحد تولیدی برگزار شد، افزود: پشتیبانی و مانع زدایی از تولید سرلوحه تمام برنامه‌های استان است.

وی اظهار داشت: در شرایطی که مسائل اقتصادی به مهمترین دغدغه مردم تبدیل شده است تلاش ما مدیریت شرایط، حمایت از تولید و اشتغالزایی در جامعه است تا بتوانیم بخشی از این فشارهای اقتصادی ایجاد شده را کاهش دهیم.

جمالی پور تصریح کرد: متأسفانه موانع زیادی در پرداخت تسهیلات و سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی ایجاد می‌شود که باید با عزم جدی در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی گام برداریم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین تاکید کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بر اساس قانون شکل گرفته است و مصوبات آن نیز بر اساس قانون جنبه اجرایی دارد از این‌رو دستگاه‌های مربوط نمی‌توانند از این قانون تخطی کنند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها باید مطابق سیاست‌های کلان مبنی بر احیای واحدهای تولید و رونق تولید تلاش کنند، تصریح کرد: بانک‌ها بایستی مدیران استان را در تحقق هرچه سریع‌تر مصوبات جلسات ستاد تسهیل کمک کنند.

جمالی پور خاطر نشان کرد: مهم‌ترین وظیفه ما خدمت به تولید کنندگان است و مقام معظم رهبری چندسالی است که شعارهای سال را از مسائل اقتصادی انتخاب می‌کنند و مهمترین رویکرد دولت رونق تولید و حمایت از تولیدات داخلی است که این نشان از اهمیت بخش تولید دارد.

وی یادآور شد: بعضی از مشکلات واحدهای صنعتی که در استان قابل حل است در ستاد تسهیل استان تصمیم گیری و برطرف می‌شود و مشکلات واحدهایی که در استان قابل حل شدن نیست به وزارتخانه‌های مربوط ارسال می‌شود.

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به افزایش بودجه استان در سال ۱۴۰۰ گفت: امسال ۶۱۸ میلیارد تومان به بودجه استان اضافه شده که این مهم برای منطقه و استان بسیار حائز اهمیت است چرا که از زمان تأسیس استان بی نظیر می‌باشد.

جمالی پور افزود: بین دولت و نمایندگان مجلس در استان قزوین همدلی و همراهی خوبی وجود دارد که این امر باعث موفقیت استان شده است و توانستیم اعتبارات خوبی برای استان جلب کنیم.

گفتنی است در این جلسه مشکلات ۶ واحد صنعتی و تولیدی در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

کد خبر 5231480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha