۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۳۶

رئیس ستاد رئیسی در استان البرز:

ستاد رئیسی در البرز از هیچ لیست انتخاباتی شورای شهر حمایت نمی‌کند

ستاد رئیسی در البرز از هیچ لیست انتخاباتی شورای شهر حمایت نمی‌کند

کرج - رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی در استان البرز گفت: از هیچ لیست نامزدهای شورای شهر حمایت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن شوندی ظهر پنجشنبه در نشست خبری ویژه انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر دولت جوان، انقلابی و اسلامی اظهار کرد: شاید دولت‌های قبلی به دلیل اینکه بر اهداف دولت‌های لیبرال متمرکز شدند، اکنون باعث عدم مشارکت مردم شدند.

وی بیان کرد: سیاستی که دولت‌های پیشین در پیش گرفتند، موجب برخی رقابت‌ها در عرصه سیاسی و فرهنگی و ترویج برخی بند و باری‌ها، مادی‌گرایی و تجمل‌گرایی در جامعه و هدف‌های اصلی مفقود شدند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی در استان البرز با بیان اینکه تجربه‌های بد گذشته اندکی اعتماد مردم را مدخوش کرده است، تصریح کرد: باید به توانمندی‌های مردم اعتماد کنیم، چراکه ما جوان‌های خوش‌فکر در جامعه داریم و جوان‌گرایی تأکید رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به شاخصه‌های آیت‌الله رئیسی در دو سال اخیر در دستگاه قضائی، خاطرنشان کرد: ایشان به وظایف و رسالت‌های خود به خوبی پایبند بودند و قصد شکستن پوسته سختی را دارد که در برابر تحول مقاومت می‌کند.

وی گفت: اقدام ایشان در راستای تقویت روحیه اعتماد مردم است، در دو سال گذشته نقش بسزایی در این امر ایفا کردند.

شوندی ادامه داد: نگاه رئیسی تحول‌گرانه است و پوسته سختی که شکل گرفته است، همگی در جریان امور اصلاحات و با تحت تأثیر غرب نیست و بخشی از آن داخلی است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای نسبت به البرز حس پدرخواندگی دارند، ادامه داد: افرادی هستند که به راحتی نمی‌خواهند کنار روند، البته تعداد آنها به انگشتان دست نمی‌رسد ولی از خلوص و صفای برخی افراد استفاده کرده و پشت این افراد پنهان هستند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی در استان البرز با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی عنوان کردند که کسی به نفع من کنار نرود، اظهار کرد: اما ممکن است ۱ یا ۲ نفر از نامزدهای انتخابی به مصلحت دیگری کنار رود.

وی بیان کرد: به هر حال باید نامزد افضل و بهتر انتخاب شود تا جریان انقلاب را به سمت درست ریل گذاری کنیم و نظر ما آیت‌الله رئیسی در این امر بسیار موثرند.

شوندی تصریح کرد: شاخصه‌های آیت‌الله رئیسی باعث شده مورد اقبال عمومی واقع شوند و این شاخص نخست عوامل ایجابی مشتمل براخلاق محوری، عزت نفس و صداقت است.

وی خاطرنشان کرد: رئیسی در شناسایی دانه‌درشت‌ها در میان مسئولان خاطی نقش مؤثری داشتند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی در استان البرز با اشاره به اینکه انتخابات شورای شهر و روستا در البرز با انتخابات ریاست جمهوری هم زمان شده است، گفت: ستاد مرکزی رئیسی در البرز از هیچ نامزد شورای شهر و هیچ لیستی حمایت نمی‌کند.

وی ادامه داد: حمایت نامزدهای شورای شهر از هر کدام از نامزدهای ریاست جمهوری به سلیقه شخصی خودشان باز می‌گردد.

شوندی اظهار کرد: تاکنون از سوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در البرز رؤسای ستادهای این نامزد انتخاباتی در شهرستان نظرآباد، ساوجبلاغ، فردیس، چهارباغ مشخص شده‌اند و برای شهرستان‌های طالقان و اشتهارد به‌زودی معرفی خواهند شد.

وی بیان کرد: بر این اساس اولین رسالت مهم این شورا بین ستادهای مردمی حامی آیت‌الله رئیسی در البرز با هدف فعالیت‌های میان ستاد منظم انجام می‌شود و همپوشانی، هماهنگی و هم‌افزایی مد نظر است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی در استان البرز تصریح کرد: هر رأی که به صندوق انداخته می‌شود قبل از اینکه به نام یک کاندید ثبت به نام نظام جمهوری اسلامی است.

افزایش مشارکت مردم در انتخابات عامل روی کارآمدن دولتی

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس افزایش مشارکت مردم در انتخابات به منظور روی کارآمدن دولتی با پشتوانه مردمی و اقتدار بیشتر در صحنه داخلی و بین‌المللی مد نظر است.

شوندی گفت: به هیچ عنوان از تخریب کاندید مقابل استفاده نمی‌کنیم و رئیسی در مناظره‌ها نشان داده‌اند که به رعایت اخلاق تأکید دارند و بزرگ منشی ایشان در دل مردم می‌نشیند.

وی در بخش دیگری ادامه داد: این شورا در استان فردی را به عنوان معاون نظارت بر صندوق‌های آرا معرفی می‌کند و برای هر شهرستان هم یک نفر را به عنوان ناظر اصلی خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی در استان البرز حضور حداکثری مردم در انتخابات را امری ضروری دانست و اظهار کرد: انتخاب حق هر فرد است و مردم نباید آن را به راحتی از دست دهند و برای دفاع از حق خود در انتخابات پرشور ظاهر شوند.

وی با بیان اینکه عدم مشارکت مردم در انتخابات را نباید به کاندیدهای کنونی و یا نظام نسبت دهیم، تصریح کرد: متهم کردن نامزدهای انتخاباتی از سوی یک حزب و جریان سیاسی بی‌انصافی است.

شوندی بیان کرد: انتقادات باید به گذشته و کسانی باشد که عامل این بی‌اعتمادی مردم شده‌اند، این بی‌اعتمادی شاید به ۸ سال قبل و حتی ۴۰ سال قبل برگردد.

وی متذکر شد: افرادی که برای رؤسای ستادها آیت‌الله رئیسی در سطح استان منصوب می‌کنیم، نباید هیچ نسبت و ارتباطی با تشکل‌هایی که برای شورای شهر لیست می‌دهند، داشته باشند.

کد خبر 5231851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha