۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۳۶

امام جمعه ارومیه:

نامزدهای شورای شهر از ورود به مباحث قومیتی پرهیز کنند

نامزدهای شورای شهر از ورود به مباحث قومیتی پرهیز کنند

ارومیه - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: نامزدهای شورای شهر از مباحث قومیتی، مذهبی و تفرقه افکنی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی پنجشنبه شب در دیدار با نامزدهای شورای شهر ارومیه اظهار کرد: در تمامی فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و شهری سعی کنید کارهای خود را در راستای جلب رضای خداوند متعال انجام بدهید؛ یقیناً کسانی که در راه کسب رضای خداوند کار می‌کنند پیروز هستند.

وی ادامه داد: در روز قیامت هیچ سمت، پست، ثروت و مقامی انسان را نجات نخواهد داد چرا که تنها راه نجات در روز قیامت، ایمان و عمل صالح است؛ نامزدهای شورای شهر اولویت خود را خدمت به مردم قرار بدهند حتی اگر رأی نیاوردند یقیناً پیروز میدان خواهند بود.

قریشی با اشاره به اهمیت وحدت و اتحاد در جامعه اسلامی و به خصوص شهر ارومیه، تصریح کرد: یکی از مباحثی که جامعه اسلامی و در رأس آن شهر ارومیه به آن احتیاج دارد بحث اتحاد و وحدت مابین ادیان، مذاهب و اقوام هست، خداوند متعال مسلمان را به وحدت دعوت کرده‌است.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات مختلف خود بر بحث وحدت مابین اقوام و مذاهب تأکید کرده است لذا نامزدهای شورای شهر از مباحث قومیتی، مذهبی اجتناب کنند چرا که اگر وحدت در جامعه جاری و ساری شود یقیناً شهر ارومیه پیشرفت خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: نامزدهای شورای شهر ارومیه خود را با برنامه‌ها، توانایی‌ها و ویژگی‌های که دارند خود را تبلیغ کنند و اولویت کاری خود خدمت به مردم قرار بدهند.

امام جمعه ارومیه گفت: نامزدهای شورای شهر برنامه‌های خود بر اساس مباحث قومیتی و مذهبی تبلیغ نکنند چرا که این موضوع سبب بدبینی مردم نسبت به جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی تصریح کرد: در ایام انتخابات عکس‌های خانوادگی نامزدهای انتخاباتی در سطح فضای مجازی منتشر می‌شود که این اقدام بسیار ناخوشایند است و در روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

کد خبر 5231929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha