۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۰۸

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

تغییر ریل اقتصادی کشور جزو اولویت‌های دولت آینده است

تغییر ریل اقتصادی کشور جزو اولویت‌های دولت آینده است

زاهدان- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه سیاست بیش از حد وارد اقتصاد شده است،گفت: تغییر ریل اقتصادی کشور جزو اولویت‌های دولت آینده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالناصر همتی عصر شنبه در برنامه انتخاباتی که از شبکه استانی هامون پخش شد، اظهار داشت: امید است هر چه سریع‌تر واکسیناسیون کرونا به صورت عادلانه انجام شود.

وی افزود: شرایط اقتصادی کشور شرایط مطلوبی نیست اگر بخواهیم به همین روش ادامه دهیم پیامدهای جبران ناپذیری خواهد داشت.

نامزد سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: تغییر ریل اقتصادی کشور جزو اولویت‌های دولت ما است، سیاست بیش از حد وارد اقتصاد شده است.

وی گفت: نگرش اقتصادی در بین مسئولان کمرنگ است و این به دلیل ورود سیاست و اتخاذ آن بر اقتصاد است.

همتی تصریح کرد: یکی از دلایل حضور بنده در عرصه کاندیدای ریاست جمهوری شاخصه‌های اقتصادی است که در این زمینه برنامه ریزی های در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: یک مشکل جدی که در استان‌ها وجود دارد این است که راهبرد جدی اقتصادی نداریم.

لزوم دوری از نگاه سیاسی در مدیریت کشور

نامزد سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری با اشاره بر اینکه یکی دیگر از معضلات کشور ما این است که سیاسی نگاه می‌کنیم و این دید امنیتی به وجود آورده، بیان کرد: ویژگی‌های استان‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: هر ۳ ماه یکبار با جوانان، نخبگان، صاحب نظران جهت برنامه ریزی استان‌ها جلساتی را برگزار خواهیم کرد، استان‌ها باید توسط بومی‌های هر منطقه اداره و مدیریت شود.

وی گفت: کشور ما یک کشور ۴ فصل است و ظرفیت‌های ویژه ای در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری دارد، نیاز است در آن زمینه ضمن ایجاد اشتغال‌های گردشگری جذب شوند.

همتی افزود: پرداخت یارانه‌ها به صورت هدفمند باشد و در این زمینه برنامه ریزی های کارشناسی شده‌ای در دستور کار قرار خواهیم داد، اصلاح حداقل دستمزدها از اولویت‌های دولت ما خواهد بود.

وی بیان کرد: روستاییان ما که عمده شغل آنها کشاورزی است در فروش محصولات با مشکل مواجه هستند، خرید محصولات کشاورزان باید به صورت تضمینی باشد و تأمین نهاده‌های کشاورزی ساماندهی شود.

نامزد انتخاباتی سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت: آزادی اجتماعی از برنامه‌های دولت سیزدهم است، توسعه و ایجاد فضای مناسب برای جوانان برنامه‌های داریم.

وی عنوان کرد: مردم بلوچ مردمانی مهمان نواز و خونگرم هستند، استفاده از نخبگان سیستانی و بلوچ در مدیریت‌های اداری، توسعه سواحل مکران، راه آهن زاهدان، چابهار، مشهد، از برنامه‌های دولت ما است، حق آبه وحق مردم سیستان را پس خواهیم گرفت.

کد خبر 5233095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha