۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۵۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

استان زنجان وضعیت قرمز کرونایی ندارد

استان زنجان وضعیت قرمز کرونایی ندارد

زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و زدن ماسک در همه نقاط استان زنجان به شدت کاهش یافته است و این امر نگران کننده است.

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر از کاهش محسوس رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان زنجان انتقاد کرد و گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و زدن ماسک در همه نقاط استان زنجان به شدت کاهش یافته است و این امر نگران کننده است.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته فوتی‌های کرونا در استان زنجان به صفر رسیده است، اظهار کرد: موارد مثبت به کرونا هم بیش از ۳۱ درصد کاهش دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۲۱۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زنجان بستری هستند.

قزلباش ابراز داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون آمار مبتلایان مثبت سرپایی کرونا بر اساس تست آزمایشگاهی به ۸۱ هزار و ۴۸۸ نفر رسیده است.

وی به رنگ بندی شهرستانها در استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون هیچ شهری در استان قرمز نیست و بیشتر شهرستانهای استان در وضعیت زرد و نارنجی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: امیدواریم طی روزهای آینده تمام شهرستانهای استان به وضعیت آبی و زرد برسند و هر چه زودتر بیماری کرونا نابود شود.

قزلباش با بیان اینکه رعایت خطر موج پنجم کرونا در همه نقاط وجود دارد و نباید به دستوراالعمل های بهدشاتی بی اعتا شد، گفت: از مردم استان درخواست می‌شود همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 5233321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha