۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۲

بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت کدام است؟

بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت کدام است؟

در این مطلب می خواهیم به طراحی انواع وبسایت ها با زبان های تحت وب بپردازیم و شما با خواندن این مطلب به ابزارهایی که برای ساخت یک وب سایت نیازمند هستید آشنا می شوید. پس با ما همراه باشید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در دنیای تکنولوژی امروز تمامی برندها و کسب و کارهای معتبر و حتی افراد سایت داشته و با سایت خود به معرفی خدمات شغلشان، خدمات ارائه دهنده توسط خودشان پرداخته اند و یک از این طریق یک برند ساخته اند.

طراحی وب سایت به زبان ساده یعنی ساخت یک وب سایت یا بهینه سازی صفحه قدیمی در بستر اینترنت و دیزاین و طراحی آن در بستر اینترنت. به مراحل ساخت و طراحی یک وب سایت و ساخت یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات و محصولات و یا معرفی شرکت یا… اطلاع رسانی WEB-DESIGN گفته می‌شود.

انواع زبان‌های برنامه نویسی تحت وب

هر وب سایتی که در اینترنت می‌بینید شامل دو بخش مهم فرانت اند front-end و بک اند back-end هستند. فرانت اند همان ظاهر سایت است که شما مشاهده می‌کنید این ظاهر سایت با برنامه نویسی های CSS.HTML.JS ساخته شده است. اچ تی ام ال و سی اس اس به عنوان پایه زبان‌های برنامه نویسی نام برده می‌شود و در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنند. یادگیری سه زبان گفته شده یعنی html و css و javascript از مقدمات ورود به دنیای طراحی سایت می‌باشند.

سادگی همیشه یک اصل هم می‌باشد. سعی کنید به طور مثال برای فرم ثبت نام بیشتر از ایمیل و نام کاربری و رمز و یک شماره تماس چیزهای دیگری نخواهید و هرچه ساده‌تر باشد بهتر است. از فونت‌ها مختلف با رنگ‌ها و استایل ها متفاوت در طراحی سایت استفاده نکنید. بهتر از تعداد کمی فونت استفاده کنید و فونت‌هایی انتخاب کنید که خوانایی بالایی داشته و این که بازدید کنندگان سایت تان را اذیت نکند.

سی ام اس ایران طراحی سایت

عوامل موثر در کیفیت طراحی سایت

عوامل زیادی بر طراحی سایت تاثیر گذار می‌باشد. برخی از این عوامل بر سئو سایت نیز تاثیر گذار بوده است. در زیر به صورت خلاصه این عوامل را معرفی می‌کنیم.

استفاده از آخرین استاندارد html5؛ استفاده کردن از آخرین استانداردهای HTML5 در طراحی یک وب سایت می‌توانید کیفیت سایت شما را بالا ببرد. تمام صفحات HTML برای مشخص کردن نسخه اچ تی ام ال باید شامل عنصر بود تا اطلاعات مهم را در اختیار مروگر قرار دهد و سریع‌تر بارگذاری صفحه شما انجام شود. علاوه بر این این عنصر اجازه می‌دهد تا نرم افزارهای معتبر، ترکیب صفحه شما را بررسی کنند.

از فایل‌های css جداگانه استفاده کنید؛ استفاده از یک CSS در طراحی سایت یک روش مناسب برای جدا کردن محتوای سایت با سبک‌ها در صفحات وب با کیفیت است. به کاربردن فایل سی اس اس در طراحی یک سایت می‌تواند باعث شود که خوانایی سایت بالاتر رفته و باعث بهبود یک صفحه شود. سبک‌ها (اندازه، فونت، رنگ، و غیره)، باید خارج از صفحات وب و در فایل css جداگانه تنظیم شود. فایل جداگانه css همچنین هزینه‌ای تغییر و توسعه طراحی وب سایت را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

رنگ بندی صحیح؛ استفاده صحیح از رنگ‌ها در طراحی وب سایت باعث می‌شود خوانایی سایت بهتر باشد . اغلب برندهای پانک راک رنگ بندی CMYK دارند (صورتی،زرد،سیاه و آبی)، در حالی‌که یک وب‌سایت پزشکی با طرح رنگ روشن و باز تر زیباتر است.

نکات مهم طراحی سایت

در ابتدا باید از یک جای مطمئن اقدام به خرید هاست و دامنه کنید و سپس سیستم مدیریت محتوا مورد نیاز خود را نصب کنید. گام بعدی طراحی سایت است که با ورود هر کاربری به سایت اولین چیزی که به چشم افراد می‌آید ظاهر سایت می‌باشد در صورتی که مورد پسند واقع نشد ممکن است سریع از سایت خارج شوند. از این رو بهتر است که رنگ بندی سایت جالب باشد و از رنگ‌ها به درستی استفاده شده باشد. منوها باید درست طراحی شده باشد و مسیریابی شده باشند. باید کوتاه‌ترین مسیر را برای دسترسی افراد و کاربران براس محتوای خود در نظر بگیرید. از تصاویر با کیفیت و خلاقانه استفاده کنید. فرم ارتباط با ما و تماس با ما دشاته و مناسب طراحی شود تا کاربران به راحتی بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. سرعت سایت بالا باشد. یکی از بخش‌های مهم طراحی سایت و در بخش بهینه سازی و سئو سایت مربوط به سرعت وب سایت می‌باشد.

خدمات شرکت‌های طراحی وبسایت

طراحی وبسایت فروشگاهی

طراحی وبسایت خرید وفروش خودرو

طراحی وبسایت رزرواسیون هتل

طراحی وبسایت حرفه ای

طراحی وبسایت اختصاصی

طراحی وبسایت نیازمندی

طراحی وبسایت خبری

طراحی وبسایت فوری

طراحی وبسایت املاک

طراحی وبسایت شرکتی

طراحی وبسایت با net

آموزش استفاده از پنل مدیریت سایت

سی ام اس ایران طراحی سایت

جمع بندی

برای اینکه بتوانید یک وب سایت خوب داشته باشید باید کار را به افرادی بسپارید که توانایی انجام تمام خواسته‌های شما را داشته باشند و در صورت بروز مشکل به شما خدمات رسانی کنند. از این رو پیشنهاد ما به شما شرکت طراحی سایت ما به آدرس cms-iran.com می‌باشد که بهترین طراحان سایت را در اختیار داشته و بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند. با مشاوره رایگان می‌توانید تمام خواسته‌های خود را به شرکت طراحی سایت ما سپرده و از ارائه خدمات آنها لذت ببرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5233645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha