۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۱۷

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

لزوم برگزاری برنامه تبلیغاتی نامزدها در فضای باز/برخورد بامتخلفین

لزوم برگزاری برنامه تبلیغاتی نامزدها در فضای باز/برخورد بامتخلفین

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: برنامه ها توسط نامزدها بیش تر در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین کلانتری در نشست ستاد کرونای استان افزود: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان، تمامی ستادهای انتخاباتی باید نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی تدابیر لازم را پیش بینی کنند.

کلانتری اظهار داشت: با توجه به اینکه نزدیک به انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری هستیم پروتکل‌ها باید رعایت شود تا با مشکلی روبرو نشویم.

وی در بخش دیگری از سخنانش، عنوان کرد: در استان ما علاوه بر کرونا با مشکلاتی دیگری از جمله زلزله دنا، خشکسالی‌ها و آتش سوزی نیز رو به رو هستیم و باتوجه به اینکه انتخابات سنگینی در پیش رو هست باید الزاماتی در نظر گرفته شود.

کلانتری با تاکید بر اینکه فاصله‌ها را باید به خوبی رعایت کنیم، افزود: باید همچنان از ماسک استفاده کنیم و از یک سوم فضای مسقف برای برنامه‌ها آن هم به میزان حداکثر ۲ ساعت، استفاده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در پایانه‌های درون شهری مشکل داریم و در آرامستان ها وضعیت خوبی وجود ندارد، افزود: جایگاه‌های سوخت را باید بیشتر کنترل کرد.

وی عنوان کرد: میراث فرهنگی بر روند میزان رعایت پروتکل‌ها در هتل‌ها کنترل بیشتری داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان از عملکرد موفق دستگاه‌های استان در مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت: علوم پزشکی در بسیاری از شاخص‌ها از میانگین کشوری عملکرد بهتری داشته است که باید از تلاش آنها قدردانی کنیم.

وی عنوان کرد: هلال احمر مأموریت خود را به خوبی انجام داده و لازم است از تلاش‌های حوزه قضائی استانی نیز قدردانی شود.

کلانتری تاکید کرد: آبشار یاسوج تا اطلاع ثانوی از چهارشنبه‌ها تا عصر جمعه کنترل و مسدود شود.

وی بیان کرد: بر اساس قانون اصناف باید فعال باشند اما با اصناف متخلف برخورد می‌شود.

کد خبر 5234237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha