۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۵

مسئول مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستان:

انتخاب نامزد اصلح موجب گشایش در نابسامانی‌های جامعه می‌شود

انتخاب نامزد اصلح موجب گشایش در نابسامانی‌های جامعه می‌شود

پلدختر- مسئول مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستان گفت: انتخاب فرد اصلح درانتخابات ۲۸ خرداد تنها راه برون رفت از نابسامانی‌های امروز جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حبیب‌الله حسینی روز دوشنبه در جلسه گفتمان‌سازی انتخابات با محوریت حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح در حوزه علمیه الزهرا (س) پلدختر اظهار کرد: رئیس جمهوری که بدون در نظر داشتن و استناد به معیارهای الهی و از روی تعصبات حزبی، گروهی و تحت تأثیر هواهای نفسانی انتخاب شود، نه تنها موجب تحول نیست بلکه نابسامانی‌ها را بیشتر می‌کند.

وی شرکت در انتخابات را تاکید ولی فقیه و تکلیف شرعی دانست و افزود: انتخاب حاکم اسلامی باید از حزب الله، براساس آیات قرآن و حزب علی (ع) باشد و امروز انتخاب رئیس جمهور اصلح و شرکت در انتخابات تاکید مؤکد مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه است.

مسئول مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستان گفت: انتخاب ناصحیح یعنی پشت کردن به عدالت و همه خوبی‌های عالم و چنانچه فرد اصلح را انتخاب نکنیم تمام خیانت‌های آن رئیس جمهور و حاکم تا آخر عمر پای ما نوشته می‌شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: امروز همه به مشکلات موجود در جامعه مشرف هستیم و براساس تکلیف، موظفیم که با انتخاب فرد اصلح تمام این نابسامانی‌ها را از بین ببریم و جامعه را متحول کنیم و ارزش‌ها را احیا سازیم تا شرمنده امام و شهدا نباشیم.

وی حضور در میدان‌های اجتماعی در جامعه اسلامی را سوای تکلیف فردی و مایه نصرت الهی دانست و گفت: تمام قدرت‌های پوشالی دنیا در برابر قدرت متکی به ایمان به خدا شکست خواهد خورد، اگر باورها خالصانه و به دور از خواسته‌های نفسانی باشد در آن صورت نصرت الهی را به دنبال دارد.

کد خبر 5234688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha