۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۳۵

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

عدم وجود صنایع تبدیلی از اصلی‌ترین مشکلات کرمانشاه است

عدم وجود صنایع تبدیلی از اصلی‌ترین مشکلات کرمانشاه است

کرمانشاه- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در قالب برنامه تلویزیونی گفت: عدم وجود صنایع تبدیلی از اصلی‌ترین مشکلات کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس مصوبات ستاد انتخابات معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پرهیز از برگزاری تجمعات انسانی، برنامه‌های تبلیغاتی هفت داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۱۹ خرداد ماه به ترتیب قرعه کشی انجام شده، به صورت همزمان از رادیو و تلویزیون زاگرس استان کرمانشاه پخش شد.

گفتگوی اختصاصی نامزدهای ریاست جمهوری به مدت نیم ساعت و از قبل در تهران ضبط شده که در روزهای تعیین شده در ساعت ۱۶:۳۰ به صورت همزمان از رادیو و تلویزیون زاگرس استان کرمانشاه پخش و ساعت ۲۳:۳۰ همان روز بازپخش شد.

در روزهای گذشته ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه‌های ضبط شده برای استان کرمانشاه به بیان دیدگاه‌های خود برای حل مشکلات پرداختند.

در برنامه امروز سه شنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰ محسن رضایی اظهار کرد: رویکرد دولت من یعنی دولت اقدام و تحول انسجام در بین اقوام برای توسعه و آبادانی است، سیاست‌های نادرست دولت‌ها در سه دهه اخیر سبب عدم استفاده از توانمندی‌های بزرگ کشور شده است.

وی با اشاره به لزوم همراهی و حمایت مردم با دولت برای رسیدن به قله‌های بلند پیشرفت و توسعه کشور افزود: در دولت من برای تبدیل ایران به کارگاه‌های بزرگ اقتصادی از ظرفیت‌های تمامی مردم استفاده می‌شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در دولت اقدام و تحول به وعده‌های بدون پشتوانه پایان داده خواهد شد، گفت: از جمله اقداماتی که در این دولت انجام می‌شود، دادن اختیار مسئولیت به استان‌ها است زیرا که تدوین نسخه واحد برای سراسر کشور کار درستی نبوده و سبب نادیده گرفته شدن ظرفیت‌های استان‌های کشور می‌شود.

رضایی با بیان اینکه انتخاب استانداران، از میان افراد بومی هر استان خط مشی دولت اقدام و تحول است، بیان کرد: حفظ کرامت انسانی مهمترین هدف این دولت است و دعواهای سیاسی را باید کنار گذاشت و به مردم توجه کرد.

رضایی با بیان اینکه به اقشار آسیب پذیر جامعه یعنی معلمان، کشاورزان، کارگران و کارکنان در دولت اقدام و تحول توجه خواهد شد، افزود: به مشکلات کنونی همچون گرانی، فقر، بی عدالتی، بیکاری و پارتی بازی باید پایان داد، دولت اقدام و تحول وحدت ملی را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی با اشاره به راه‌اندازی نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان در دولت خود گفت: با آغاز این نهضت ۳۰۰ صنعت دیگر در کشور شکل خواهد گرفت، علاوه بر موارد مطرح شده توجه به رونق کسب و کارهای خانگی مهم بوده و مهمترین آرزوی من پدید آوردن روحیه نشاط و سرزندگی در جامعه است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مسئله ازدواج جوانان را مهم دانست و افزود: خانه‌داری به خاطر اهمیت و زحمات بسیار زیاد آن در تربیت نسل آینده نباید نادیده گرفته شود، لذا در دولت اقدام و تحول سایت ویژه‌ای برای خانه‌داران طراحی شده تا با ثبت نام در آن و سپس دریافت آموزش‌های لازم کل جامعه آماری زنان خانه‌دار در چند مرحله بتوانند خدمات و تسهیلات ویژه‌ای را دریافت کنند.

رضایی مردم کرمانشاه را مرزداران غیرتمند خطاب کرد و گفت: اولویت نخست اقدامات لازم برای اجرا در استان کرمانشاه نهایی کردن راه آهن تهران- همدان- کرمانشاه – بغداد است که با انجام این کار مبادلات تجاری دوجانبه میان ۲ کشور ایران و عراق توسعه خواهد یافت.

وی با اشاره به انتقال آب در حاشیه شهرهای مرزی استان و مناسب بودن این فرصت برای توسعه کشاورزی، افزود: یکی از مشکلات بخش کشاورزی نبود صنایع تبدیلی است، با رشد این صنایع زنجیره ارزش محصولات کشاورزی در این استان کامل می‌شود و درآمد کشاورزان افزایش خواهد یافت.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: امضا سند اقدام پیشرفت کرمانشاه یکی دیگر از برنامه‌های دولت اقدام و تحول در استان کرمانشاه است، همچنین مشکل بیکاری در این استان آزار دهنده است.

به گفته رضایی دولت اقدام و تحول بسیاری از تعهدات را عملی خواهد کرد، بنابراین مردم باید در مقابل این تعهدات مطالبه‌گر باشند.

کد خبر 5235852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha