۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹

دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه:

انتخابات در کرمانشاه با ۴۰ هزار نیروی اجرایی برگزار می‌شود

انتخابات در کرمانشاه با ۴۰ هزار نیروی اجرایی برگزار می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: انتخابات در این استان با ۴۰ هزار نیروی اجرایی برگزار می‌شود.

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اتمام سازماندهی ۴۰ هزار نیروی اجرایی، نمایندگان فرمانداران، بازرسین، ناظرین و محافظین صندوق‌های رأی در استان کرمانشاه اظهار کرد: همگی این افراد با آمادگی کامل فردا جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ رأس ساعت ۶ صبح در یک هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی در اقصی نقاط این استان مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه این افراد کارت شناسایی و حکم مسئولیت را در روز انتخابات به همراه دارند، افزود: رأی‌گیری از ساعت هفت صبح فردا جمعه آغاز و تا ساعت ۲۴ بامداد ادامه دارد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زمان رأی گیری گفت: ضدعفونی مکان‌های اخذ رأی در دستور کار قرار داشته و ضدعفونی دست‌ها در ورودی هر شعبه انجام می‌شود.

بالایی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه مأموریت پیدا کرده که بر موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی در شعبه‌های اخذ رأی از طریق رنگ آمیزی و جانمایی محل استقرار افراد مراجعه کننده اقدام کند.

کد خبر 5237218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha