۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۱۳

مهر گزارش می‌هد؛

مشارکت حداکثری شعارواحد گروه‌های سیاسی اصفهان/پرچم دختران بالا

مشارکت حداکثری شعارواحد گروه‌های سیاسی اصفهان/پرچم دختران بالا

اصفهان – علما، احزاب سیاسی، مسئولان و نمایندگان مردم استان اصفهان مشارکت حداکثری در انتخابات را در رأس اظهارات خود قرار داده‌اند.

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: تنها چند ساعت به برگزاری بزرگ‌ترین اتفاق سیاسی کشور در سال ۱۴۰۰ باقیمانده است، اتفاقی که سرنوشت کشور را حداقل برای چهار سال آینده رقم می‌زند و چشم‌های زیادی در گوشه و کنار دنیا به رویداد مهم سیاسی دوخته شده است.

شب گذشته زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در هر دو انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به پایان رسید و پاکبانان شهر همچون دوره‌های گذشته کار سخت پاکسازی شهر را به دوش می‌کشند.

پاکسازی چهره شهر تا شنبه ادامه دارد

حسین امیری، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در این ارتباط اظهار داشت: چهره شهر تا قبل از ساعت هفت صبح روز شنبه از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی خواهد شد.

وی گفت: اگرچه حجم زیاد تبلیغات نشان از فراگیری و شور انتخاباتی دارد و زمینه‌ای برای حضور و مشارکت حداکثری مردم است اما بعد از پایان زمان قانونی انتخابات؛ جمع‌آوری این اقلام و پاکسازی چهره شهر، از دغدغه‌های شهروندان و مدیریت شهری است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: تمام اکیپ‌های خدماتی و بازیافت با تمام قوا و در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان با تجهیزات و ماشین آلات مجهز به کارواش از جمله جدول شور، دیوار شور و ماشین‌های حمل بازیافت کار پاکسازی و شستشوی جداره دیوارها و خیابان‌های شهر را انجام خواهند داد.

وی افزود: با توجه به حجم بالای تبلیغات، از کمک تمام نیروهای خدمات شهری برای پاکسازی و امحاء تبلیغات استفاده خواهیم کرد.

تبلیغات مجازی همچنان ادامه دارد

امیری ابراز داشت: در راستای زیبایی شهر و جلوگیری از آسیب به مبلمان شهری، شهرداری اصفهان قبل از شروع تبلیغات با برگزاری جلسات مختلفی تمهیدات لازم در خصوص تعیین نقاط برای تبلیغات مجاز برای نامزدها انجام داده بود در همین راستا اقدام به نصب بیش از ۱۰ هزار پنل تبلیغاتی در سطح شهر کرد تا نامزدها بتوانند پوسترها و سایر اقلام تبلیغاتی خود را در این محل‌ها نصب کنند.

هر چند تبلیغات محیطی در شهر اصفهان به پایان رسیده اما همچنان شاهد تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی هستیم و هنوز طرفداران این نامزدها سعی دارند با ارسال پوسترهای تبلیغاتی نامزد مورد نظر خود به فعالیت تبلیغاتی خود ادامه دهند.

در این ارتباط ارسال کد نامزدهای شورای شهر اصفهان بیش از دیگر تبلیغات به چشم می‌خورد و این امر با ارسال پیامک و یا ارسال در صفحات شخصی افراد در صفحات مجازی انجام می‌شود.

ویژه برنامه‌هایی ویژه زنان و دختران

اما آنچه در تبلیغات و برنامه‌های انتخابات ۱۴۰۰ بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌خورد توجه به حوزه بانوان است، در این ارتباط طی چند روز اخیر ویژه برنامه‌هایی برای دختران و بانوان اصفهان برای جلب مشارکت حداکثری برگزار شده است.

ویژه برنامه «پرچم دختران بالا» از جمله این برنامه‌ها بوده است، این برنامه به همت هیئت انصارالحسین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استقبال خوب دختران برگزار شد.

از سوی دیگر برگزاری نخستین گردهمایی «زنان تمدن ساز» در استان اصفهان نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که در اصفهان و با دعوت از جامعه زنان دنبال شد.

برگزاری ویژه برنامه دختران رأی اولی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی با هدف جشن تکلیف سیاسی نیز از دیگر ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی در حوزه بانوان بوده است، ضمن اینکه امسال تریبون آزاد برای بانوان و دختران رأی اولی در اصفهان نیز برگزار شد.

دعوت آیت الله مظاهری به مشارکت در انتخابات

اما از سوی دیگر نیز علمای استان اصفهان با صدور پیام مردم این استان را برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کردند. آیت الله مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان و از مراجع تقلید در پیامی مردم را به شرکت پرشور در انتخاب دعوت کرد.

در پیام این عالم عالی قدر آمده است: «انتخابات ریاست جمهوری، صحنۀ إعمال حقِّ سرنوشت مردم و عرصۀ ظهور اتّحاد ملّی است. از این‌رو ملّت بزرگوار و صبور ایران اسلامی با وجود همۀ مشکلات و دشواری‌ها، به خصوص معضلات بزرگ اقتصادی و اجتماعی، به امید خداوند تعالی، با مشارکت در انتخابات از حقِّ شرعی و ملّی خود استفاده خواهند کرد و بار دیگر عزم راسخ خود در اداءِ وظیفۀ صیانت از منافع کشور و آیندۀ ملّت و حراست از امانت امام راحل و شهدای عزیز را متجلّی خواهند ساخت.»

کد خبر 5237232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha