۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸

تکواندو قهرمانی آسیا - بیروت؛

احمدی و برخورداری حذف شدند/ پایان کار تیم مردان ایران با ۳ مدال

احمدی و برخورداری حذف شدند/ پایان کار تیم مردان ایران با ۳ مدال

با حدف دو نماینده دیگر تیم ملی تکواندو کشورمان، پرونده تیم مردان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا با یک طلا، یک نقره و یک برنز بسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا که به میزبانی لبنان در بیروت جریان دارد، امروز جمعه ۲۸ خردادماه در روز پایانی رقابت‌های اوزان ۶۳- و ۸۰- کیلوگرم گروه مردان و ۶۷- کیلوگرم گروه زنان پیگیری می شود. در رقابت های امروز، سروش احمدی مهران برخورداری از دور رقابتها حذف شدند و ملیکا میرحسینی به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

در وزن ۶۳- کیلوگرم مردان سروش احمدی بعد از یک دور استراحت، ۱۵ بر ۱۱ نتیجه را به «داشداوا» از مغولستان واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

مهران برخورداری نیز در وزن ۸۰- کیلوگرم بعد از برتری ۱۷ بر ۴ مقابل «ادیلخانوف» از قزاقستان، ۲۰ بر ۱۳ در پیکار با «نیکیتا رافالوئیچ» از ازبکستان بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت.

بنابراین در بخش مردان تیم ملی ایران با یک طلای سجاد مردانی، یک نقره امیرمحمد بخشی و یک برنز آرمین هادی پور به کار خود پایان داد و برای مشخص شدن رده بندی نهایی باید منتظر پایان مسابقات امروز بود.

اما در بخش زنان ملیکا میرحسینی تنها نماینده ایران در وزن ۶۷- کیلوگرم دور نخست ۲۱ بر یک «لیلا دلو» از فیلیپین را شکست داد و سپس با برتری ۱۶ بر ۵ برابر «مریم فانتاسی» از قطر راهی مبارزه نهایی شد.

این رقابتها عصر امروز به پایان می‌رسد.

کد خبر 5238070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha