۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۱

رئیس دادگستری گناوه:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب اقتدار ملی خواهد شد

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب اقتدار ملی خواهد شد

گناوه- رئیس دادگستری گناوه گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم موجب قتدار و عظمت ملی، آبروی اسلام، انقلاب و نظام و آرمان‌های شهدا و بهترین سرنوشت برای جامعه اسلامی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن فیروز اردکانی ظهر جمعه در حاشیه حضور در انتخابات اظهار داشت: امروز مردم شریف ایران اسلامی و شهرستان گناوه با حضور باشکوه در انتخابات بزرگترین و باعظمت ترین سرنوشت را برای کشور رقم خواهند زد.

رئیس دادگستری و ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی شهرستان گناوه افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم در بحث اقتدار ملی کشور و عظمت و آبروی اسلام، انقلاب و نظام و آرمان‌های شهدا حائز اهمیت است که با مشارکت حداکثری بهترین سرنوشت برای جامعه اسلامی رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه انتخاب اصلح موضوع دیگر و مهم در انتخابات است تصریح کرد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب در نخستین ساعات رأی گیری حضور یافتند و حجت را بر همه ما تمام کردند ما هم باید این مسئله را به عنوان یک فضیلت الهی بدانیم و با خلوص نیت حضور پیدا کنیم و بهترین سرنوشت را برای کشور مان رقم بزنیم.

رئیس دادگستری شهرستان گناوه بیان کرد: انتخابات شهرستان گناوه در فضایی آرام و سالم در حال برگزاری است و اخلاق و قانون مداری هم توسط کاندیداها و هم هواداران آنها رعایت شده و تاکنون گزارش تخلف انتخاباتی ارسال نشده است.

وی اضافه کرد: ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی شهرستان گناوه تا کنون در چندین مرحله قبل و بعد و در حین انتخابات تشکیل شده است و فعالیت‌ها را رصد خواهد کرد و هواداران کاندیداها و هواداران آنها رعایت اخلاق و قانون را همانگونه که تاکنون مدنظر داشته‌اند در نظر داشته باشند که باعث حل بسیاری از مشکلات خواهد شد.

انتخابات مظهر مردم باوری در نظام اسلامی است

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه نیز با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: انتخابات مظهر خداباوری، خودباوری و مردم باوری در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور افزود: اقتدار، عظمت و شکوه ملت ایران اسلامی مرهون رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس و در رأس آنها سردار مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که باعث شده امروز ما دست در دست هم در این رخداد مهم سیاسی شرکت کنیم.

وی گفت: شرکت در انتخابات بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از واجبات عینی است و با اتحاد مردم ایران اسلامی رخداد عظیم را در ۲۸ خرداد ۱۴۰ رقم خواهد خورد.

تصریح کرد: سپاه انصار الحسین (ع) گناوه در برقرار امنیت در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی شهرستان در آماده باش کامل است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روشنگری قبل از انتخابات و تشویق و دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات به وظایف خود عمل کرده است.

کد خبر 5238083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha