۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۶

رئیس شورای نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا استان قزوین:

مشارکت بیش از ۲۰۰ هزار قزوینی در انتخابات تا این لحظه

مشارکت بیش از ۲۰۰ هزار قزوینی در انتخابات تا این لحظه

قزوین-رئیس شورای نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا استان قزوین گفت: مشارکت بالای ۲۰۰ هزار نفر در سطح استان قزوین تا این لحظه رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر روح الله عباس پور بعد از ظهر جمعه با حضور در ستاد انتخابات استان قزوین ضمن تشویق حضور عموم مردم پای صندوق‌های رأی و تاکید بر اهمیت این مسئله بیان کرد: مشارکت بالای ۲۰۰ هزار نفر در سطح استان قزوین تا این لحظه رقم خورده است.

رئیس شورای نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا استان قزوین گفت: پیش‌بینی شخصی من برای مشارکت مردم در انتخابات در سطح کشور نیز بالای ۵۰ درصد است.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امید است مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی و یاری نظام مقدس جمهوری اسلام بار دیگر اثبات کنند نظام و انقلاب از مقبولیت اجتماعی در جامعه و بین مردم برخوردار است.

عباس پور با اشاره به این موضوع که تا این لحظه مشکلی در روند انتخابات گزارش نشده و انتخابات در آرامش در حال برگزاری است خاطرنشان کرد: به نوبه خود از مسئولین اجرایی و هیئت نظارت و همه دست اندر کاران انتخابات که در نهایت دقت و آرامش به وظایف خود عمل می‌کنند، تشکر می‌کنم.

کد خبر 5238270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha