۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۲۴

موسوی اعلام کرد:

مشکل کمبود تعرفه در هیچ نقطه‌ای از کشور وجود ندارد

مشکل کمبود تعرفه در هیچ نقطه‌ای از کشور وجود ندارد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات خوب بوده است،گفت: در هیچ نقطه‌ای از کشور با کمبود تعرفه مواجه نیستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این سوال که تمدید زمان انتخابات تا چه ساعتی ادامه خواهد داشت؟ گفت: براساس قانون به مدت ۱۰ ساعت رأی گیری را انجام می شود و پس از آن به درخواست استان ها رای گیری به مدت دو ساعت تمدید شد.

موسوی گفت: براین اساس زمان اخذ رای به مدت دو ساعت از ساعت ۱۹ تا ۲۱ را تمدید شد، اگر ضروتی باشد و استانها درخواستی داشته باشند، بازهم برای تمدیدهای یک ساعته و دو ساعته زمان برگزاری انتخابات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای تمدید زمان انتخابات، مطابق هماهنگی‌هایی که بین وزارت کشور و شورای نگهبان خواهد شد، تصمیم گیری می‌شود. گاهی در برخی روستاها ممکن است انتخابات به پایان رسیده باشد یا اینکه کمتر مراجعه کننده داشته باشند. در تصمیم گیری جدید این موارد vh هم لحاظ خواهیم کرد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ۱۲ شب می توانیم انتخابات را تمدید کنیم و بعد از آن نیز اگر افرادی در شعبه باشند اما هنوز موفق نشده‌اند رأی خود را به صندوق بیاندازند، درب‌ شعب را می‌بندیم و آراء آنها را حداکثر تا ساعت ۲ بامداد اخذ می‌کنیم.

موسوی گفت: همکاران ما از ۷ صبح تاکنون تلاش می‌کنند و با مراجعه مردم نیز مواجه هستند. مشارکت مردم خوب بوده است و گزارش‌هایی که می‌رسد، افراد در شعب حضور دارند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در هیچ نقطه‌ای از کشور با کمبود تعرفه به دلیل توزیع بسیار خوبی که صورت گرفته است، مواجه نیستیم.

کد خبر 5238499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha