۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۱۵

نماینده مردم آمل در مجلس:

مردم برنده اصلی انتخابات ۲۸ خرداد هستند

مردم برنده اصلی انتخابات ۲۸ خرداد هستند

آمل- نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی، ازحضور پرشور وتعیین کننده مردم به عنوان برگ برنده اصلی انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وششمین دوره شوراها یاد کرد.

رضا حاجی پور، درحاشیه بازدید از شعب اخذ رأی در تکیه اسک شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با وجود هیاهو و جوسازی‌هایی که بیش از ۵۰۰ شبکه فارسی زبان خارجی علیه جمهوری اسلامی و مأیوس کردن مردم ایران برای کم اهمیت جلوه دادن مردم درانتخابات به راه انداخته بودند، خوشبختانه ومطابق انتظار مردم بی توجه به این جریان سازی ها بودند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، هرچقدر دشمنان علیه نظام و حکومت فتنه و دشمنی کردند، اما هربار مردم وفادار و انقلابی ایران اسلامی ثابت کردند، این توطئه علیه اراده قوی این ملت تأثیری ندارد و بلکه آنان را درراه تحقق اهداف این کشور مصمم‌تر خواهد کرد.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بازدید از شعبه‌های اخذ رأی درسطح شهرستان آمل خوشبختانه مردم غیرت‌مند و عزیز حضور همه جانبه داشته‌اند، تصریح کرد: افرادی که دراین دوره برای کاندیداتوری شرکت کردند بدانند این حضور پرشور مردم مسؤولیت و رسالت خدمت گذاری آن‌ها را سنگین‌تر می‌کند.

حاجی پور، درباره بازتاب جهانی انتخابات نیز گفت: بدخواهان نظام باید بدانند با مردمی فهیم مواجه هستند که هرگز برای سرنوشت خودکوتاه نخواهند آمد و این همایش ملی نشانگر بیان‌کننده اتحاد، انسجام همراهی و همدلی ملت است.

وی، ضمن قدردانی از مردم برای حضور حماسی در انتخابات گفت: در پیروزی و شکل گیری انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی ونیز سال‌های اخیر، این مردم بودند که پای آرمان‌های این کشور با بصیرت وآگاهانه ایستادند و همچنان با همین روحیه پیش خواهند برد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی یادآورشد، برنده انتخاباتی امروز مردم عزیز و سربلند کشورمون هستند که با حضور همه جانبه دلگرمی برای خادمین خود ایجاد کردند.

کد خبر 5238584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha