۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۲۹

رئیس کل دادگستری لرستان:

حضور پر شور و شعور مردم موجب سربلندی ایران اسلامی شد

حضور پر شور و شعور مردم موجب سربلندی ایران اسلامی شد

خرم‌آباد- رئیس کل دادگستری لرستان گفت: در سطح استان و حتی روستاها و بخش‌ها و دهستان‌ها یک استقبال بالا و پرشور و شعوری رقم خورده است که باعث سربلندی نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رزم امروز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی با اشاره به اینکه خوشبختانه براساس اخباری که دریافت کرده‌ایم و براساس بازدیدها، در سطح استان و حتی روستاها و بخش‌ها و دهستان‌ها یک استقبال بالا و پرشور و شعوری رقم خورده است، اظهار داشت: این حضور موجب سربلندی ایران اسلامی و مردم لرستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه جای خوشحالی است که مردم ولایتمدار به دعوت رهبری لبیک گفتند و در پای صندوق‌ها حضور یافتند، تصریح کرد: کسانی که هنوز در انتخابات شرکت نکرده‌اند نیز در ساعات پایانی در شعب حضور یابند و بازهم یک حماسه دیگری بیافرینند و درصد مشارکت و حمایت از نظام را بالا ببرند.

حضور پر شور و شعور مردم موجب سربلندی ایران اسلامی شد

رئیس کل دادگستری لرستان یادآور شد: این مشارکت‌ها در راستای حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس و لبیک به ولی امر مسلمین و برای پاسداری از خون شهدا است و ان شاء الله بتوانیم راه حاج قاسم را ادامه دهیم.

رزم با بیان اینکه مردم با حضور خود در سرنوشت سیاسی و اقتصادی و اجتماعی خود دخالت کردند و باعث عزت و افتخار نظام شدند، گفت: معاندین سه ماه است تبلیغات منفی می‌کنند و تلاش بر دلسردی مردم دارند، اما حضور مردم نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

کد خبر 5238600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha