۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۵۳

مهر گزارش می دهد؛

حضور بیش از ۸۰ درصدی مردم اردستان در انتخابات ۱۴۰۰

حضور بیش از ۸۰ درصدی مردم اردستان در انتخابات ۱۴۰۰

اردستان-مردم اردستان با حضور حماسی خود در عرصه انتخابات، پاسخ محکمی به دشمنان نظام جمهوری اسلامی دادند و طبق گفته فرماندار اردستان تاکنون بیش از ۸۰ درصد مردم اردستان در انتخابات شرکت کردند.

خبرگزاری مهر -گروه استان‌ها: مردم شهید پرور شهرستان اردستان این بار هم با حضور حماسی و پرشور خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب اسلامی زدند و نشان دادند که در هر شرایطی حامی کشور و انقلاب خود هستند چرا که این انقلاب با خون هزاران شهید به وجود آمده است.

مهدی از جوانان بسیجی اردستانی در ارتباط با حضور در انتخابات به خبرنگار مهر می‌گوید: مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات ۱۴۰۰ سرنوشت ساز و نمونه‌ای از لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب است.

حضور ۸۵ درصدی مردم اردستان در انتخابات ۱۴۰۰

وی ادامه داد: برای پابرجا ماندن نظام جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت کردم تا به دشمنان ایران بفهمانم که مردم ایران به حرف آنها گوش نخواهند داد و پرشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

مشارکت ۸۵ درصدی مردم اردستان در انتخابات ۱۴۰۰

فرماندار اردستان با اشاره به تحقق پیش‌بینی حضور افزون بر ۸۰ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات گفت: این مشارکت در حالی از ۸۵ درصد گذشت که رأی‌گیری همچنان ادامه دارد.

حمید رضا تأملی خاطرنشان کرد: با توجه به مهلت باقی مانده انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همچنان شاهد افزایش مشارکت مردم اردستان در انتخابات خواهیم بود.

شرکت در انتخابات نشان از غیرت دینی و ملی

محمد مهدی از دیگر جوانان اردستانی تاکید کرد: شرکت در انتخابات با غیرت دینی و ملی همراه است و برای تمام آحاد مردم حضور در انتخابات مهم است، از این رو مردم باید زندگی و سرنوشت خود را با حضور حداکثری در انتخابات رقم بزنند؛ به همین دلیل همراه خانواده در انتخابات شرکت کردیم و از مردمی که به هر دلیل موفق به رأی دادن نشدند می‌خواهیم با حضور خود در این صحنه حتی در ساعات پایانی شب یا مهلت تمدید به آفریدن حماسه پرشور انتخابات ۱۴۰۰ کمک کنند.

حضور ۸۵ درصدی مردم اردستان در انتخابات ۱۴۰۰

در انتخابات شرکت می‌کنم تا دشمنان ناامید شوند

رضا از سالمندان ۸۰ ساله اردستانی است؛ وی که در اولین ساعات صبح امروز رأی داده است و در حال عبور از خیابان برای رفتن به منزل فرزندش بود در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: چندین سال است که دشمنان ایران در پی آن هستند که نظام را ساقط کنند اما حماسه حضور مردم در انتخابات باعث می‌شود تا دشمنان مأیوس و ناامید شوند.

تبلیغات گسترده دشمن برای کم رنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات

احمد نیز از فرهنگیان اردستانی در ارتباط با نقش دشمن در کم‌رنگ نشان دادن حضور مردم، تاکید کرد: چشم دشمنان به حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دوخته شده و مردم باید با انتخاب فرد اصلح، پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را بدهند.

رئیس جمهور برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی تلاش کند

وی تصریح کرد: رئیس جمهور باید با غیرت دینی و ملی پاسخگوی درد دل مردم باشد و برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و اجتماعی آنها از هیچ کوششی دریغ نورزد.

حضور ۸۵ درصدی مردم اردستان در انتخابات ۱۴۰۰

حفظ اقتدار ایران دلیل شرکت در انتخابات است

هادی از کاسبان جوان اردستانی به خبرنگار مهر گفت: به دلیل حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و احترام به خون شهدا در انتخابات شرکت کردم، ما امروز حماسه حضور را با تمام وجود حس کردیم.

این کاسب اردستانی افزود: رئیس جمهور آینده باید سعی کند آرامش و امید به زندگی را در جامعه به خصوص در قشر جوان کشور گسترش دهد، ما همه امروز با هدف حفظ نظام و با همین امید به پای صندوق رأی رفتیم.

حضور ۸۵ درصدی مردم اردستان در انتخابات ۱۴۰۰

با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح توطئه دشمنان را خنثی خواهیم کرد

امروز مردم اردستان همراه و همگام با دیگر مردم کشورمان به پای صندوق‌های رأی آمدند تا مشت محکمی به دهان دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنها بزنند و با حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح توطئه دشمنان نظام را خنثی کنند که به یقین این حماسه در تاریخ ایران اسلامی ثبت خواهد شد.

کد خبر 5238637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha