۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۴

تکواندو قهرمانی آسیا - ویتنام

طلای با ارزش تیمی سه نفر برای مردان ایران

طلای با ارزش تیمی سه نفر برای مردان ایران

پومسه روهای ایران در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب سه مدال طلا، نقره و برنز دیگر شدند تا جمع مدال های ایران به عدد 10 برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه با حضور ۲۱۶ پومسه رو به میزبانی ویتنام در سالن «تین سون» شهر دانانگ پیگیری شد و تکواندوکاران حاضر در این رقابت‌ها در بخش تیمی به مصاف هم رفند که حاصل تلاش نمایندگان کشورمان کسب ۳ مدال طلا، نقره و برنز بود.

در بخش تیمی سه نفره تیم ملی ایران با اقتدار قهرمان شد و مدال طلا را کسب کرد. تیم ایران با ترکیب حسین بهشتی، مهدی جمالی و علی سلمانی پا به این رقابت‌ها گذاشته بود و موفق شد بالاتر از میزبان روی سکوی نخست آسیا بایستاد. در بخش تیمی دو نفره بالای ۳۰ سال ایران با ترکیب فرهمند و بهشتی موفق به کسب نشان نقره شد. در همین بخش و رده سنی زیر ۳۰ سال نیز تاجی و زندی بعد از چین تایپه و تایلند عنوان سوم و مدال برنز را کسب کردند.

بر همین اساس تیم ملی ایران که با ۹ تکواندوکار در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود موفق به کسب سه مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز شد. مهدیه عقبایی، یاسمن لیموچی و تیمی سه نفره موفق به کسب مدال طلا شدند. آتوسا فرهمند، یاسین زندی، مهدی جمالی و تیمی دو نفره بالای ۳۰ سال چهار مدال نقره، علی سلمانی، محمد تقی حاتمی و تیمی دو نفره زیر ۳۰ هم سه مدال برای تیم ملی کشورمان کسب کردند.

کد خبر 6107000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha