۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۷

در بیانیه‌ای تاکید شد؛

تبریک اتحادیه کشوری موسسات قرآنی به مناسبت حماسه حضور مردم

تبریک اتحادیه کشوری موسسات قرآنی به مناسبت حماسه حضور مردم

حماسه پرشکوه ملت نستوه و بزرگ ایران در ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ بیانگر پای‌بندی به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی،نشانگر حسن اعتماد به رئیس جمهور منتخب و در وهله اول ارسال پیام تداوم مقاومت است.

به گزارش خبرنگار مهر، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت به مناسبت حماسه حضور ۲۸ خرداد ماه در بیانیه‌ای به مردم غیور ایران تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم ﴿سوره مبارکه محمد- آیه ۷﴾

«بار دیگر امت بصیر و قدرشناس ایرانِ سرافراز حماسه‌ای بی نظیر آفرید و با حضور گسترده و غرور آفرین و چشم‌نواز بر سر صندوق‌های رأی و در راستای ندای رهبر عظیم الشان انقلاب و با هدف تعیین سرنوشت خود، دشمنان، معاندین و بدخواهان نظام اسلامی را ناامید کرد.
حماسه پرشکوه ملت نستوه و بزرگ ایران در ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ بیانگر پای‌بندی به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، نشانگر حسن اعتماد به رئیس جمهور منتخب و در وهله اول ارسال پیام تداوم مقاومت در مقابل استکبار و نیز اقتدار خود در میدان داری در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است و مهم‌تر اینکه مطالبه از دولت منتخب جهت تلاش در سرافرازی و آبادانی ایران اسلامی است.

این پیروزی بزرگ در شرایطی تحقق یافت که دشمنان با هجمه‌های تبلیغات گسترده و تحریم انتخابات، به دنبال تضعیف نظام اسلامی بودند، اما حضور آگاهانه مردم با الهام گیری از راه شهیدان هم چون همت‌ها، صیادها و.. به طور مشخص مدافعان حرم و حاج قاسم سلیمانی و لبیک گویی به فرمان ولایت، خط بطلان بر نقشه شوم دشمنان کشید و پشتوانه عظیمی برای نظام تمدن جمهوری اسلامی ایران و دولت آینده شد.

ضمن تبریک این کامیابی و درک نصرت الهی به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، رئیس جمهور منتخبِ جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای رئیسی و امت بصیر و انقلابی، رجاء واثق داریم دولت منتخب انقلابی با استعانت از حضرت باری‌تعالی، مسیر اعتلای ایران عزیز را در گام دوم انقلاب اسلامی و در راستای آموزه‌های قرآنی و دینی فراهم خواهد ساخت و با تکیه بر الطاف الهی و توجهات ائمه معصومین (علیهم السلام اجمعین) به تمامی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و در رأس آن معیشتی و فرهنگی فائق خواهند آمد و بار دیگر اقتدار ایران اسلامی و ترویج فرهنگ قرآن کریم به جهانیان اثبات خواهد شد.

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت بار دیگر ضمن تبریک این حماسه بزرگ و کم نظیر به نمایندگی از هزاران مؤسسه و خانه‌های قرآن و عترت آمادگی خود را در مساعدت به دولت انقلابی و در راستای منویات رهبر عزیز و سیاست‌های راهبردی اعلام می‌دارد.»

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت
خرداد ماه ۱۴۰۰

کد خبر 5240073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha