۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۳۴

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان مطرح کرد؛

ابتلاء ۶۷ مورد جدید به کرونا در همدان

ابتلاء ۶۷ مورد جدید به کرونا در همدان

همدان_سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:تعداد موارد بیماری از ابتدای بیماری تاکنون با ۶٧ مورد جدید به ترتیب به عدد ١٧ هزار و ٩٩۶ مورد بستری و ۴۴ هزار و ۴٧٩ مورد سرپایی افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد طاهری اظهار کرد: تعداد موارد مثبت بستری و سرپایی از ابتدای بیماری تا کنون با ۶٧ مورد جدید به ترتیب به عدد ١٧ هزار و ٩٩۶ مورد بستری و ۴۴ هزار و ۴٧٩ مورد سرپایی افزایش یافته و متأسفانه تعداد موارد فوت با ٣ مورد جدید به عدد ۲ هزار و ٢٣۶ مورد افزایش یافته است.

وی همچنین افزود: تعداد ٣٧٧ مورد مراجعه سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا طی بیست و چهار ساعت گذشته داشتیم که از این تعداد ۵٩ مورد در بخش عادی و ٩ مورد در بخش مراقبتهای ویژه بستری شدند و حال ۴٠ نفر وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی در ادامه گفت: آمار مبتلایان بستری در شهرستان‌های اسدآباد ٧٩٩ مورد، بهار ٩٧٢ مورد، تویسرکان هزار و ١٣ مورد، رزن ٧۵٩ مورد، درگزین ۲٨۶ مورد و فامنین ٣١۶ مورد، کبودراهنگ هزار و ١٩ مورد، ملایر سه هزار و ٢٣٩ مورد، نهاوند ٢ هزار و ٢٨٨ مورد و همدان ۶ هزار و ٨٨١ مورد می‌باشد.

کد خبر 5240365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha