۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۷

آخرین اخبار خودرو را در خودروبانک بخوانید

آخرین اخبار خودرو را در خودروبانک بخوانید

وبسایت خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، گروه خودروبانک طی سال ها فعالیت خود همواره تلاش کرده است تا هموطنان را در انتخاب صحیح یک خودرو و متناسب با نیاز و سرمایه خود راهنمایی کند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، وب‌سایت خودرو بانک این افتخار را دارد که بدون تعلق داشتن به گروه و یا حزب خاصی و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروی کشور اداره شده و همیشه سعی کرده نقدهای خود را کاملاً بی طرف و صرفاً بر اساس واقعیت‌ها انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

در بین سایت‌های خودرویی کشور، خودرو بانک به عنوان پیشرو در زمینه تست و بررسی خودروهای فعال در بازار کشور شناخته می‌شود که در کمترین زمان ممکن، شرایط لازم برای بررسی خودروهای جدید وارد شده به بازار کشور را فراهم کرده و تجربیات خود را پس از بررسی دقیق در اختیار هموطنان قرار می‌دهد.

از آنجایی که گروه خودرو بانک تجربه رانندگی با تمامی خودروهای تولید داخل، مونتاژی و یا خودروهای وارداتی مختلف را دارد، هنگام بررسی خودروهای جدید بازار نگاهی به دیگر خودروهای رقیب انداخته و با مقایسه ویژگی‌های مختلف فنی و رفاهی، به مخاطبان کمک می‌کند تا در همان کلاس و محدوده قیمت بهترین انتخاب را بر اساس نیاز خود داشته باشند.

آخرین اخبار خودرو را در خودروبانک بخوانید

بررسی کامل دیگنیتی، مهمان خوشتیپ و جدید بازار ایران

بهمن موتور به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ داخلی، عرضه محصولات جدیدی همچون دیگنیتی را در دستور کار خود قرار داده است.

ماشین دیگنیتی به عنوان یک خودروی کراس اوور اسپرت معرفی شده و این خصوصیات را می‌توان به خوبی در ظاهر خودرو و طراحی داخل کابین آن مشاهده کرد. حال خودرو بانک به صورت ویدئویی، بررسی دقیقی بر روی دیگنیتی داشته و شما را به طور کامل با این خودروی تازه وارد بازار کشور آشنا خواهد کرد.

آخرین اخبار خودرو را در خودروبانک بخوانید

بررسی کامل دنا پلاس، خودروی محبوب و جذاب ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو تاکنون خودروهای مختلفی به بازار عرضه کرده و با توجه به شرایط حاکم در بازار خودروی کشور، موفقیت بیشتر آنان قبل از عرضه در بازار هم تضمین شده بوده است. اما یکی از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو که هنگام معرفی مورد استقبال رسانه‌ها و فعالان دنیای خودرو قرار گرفت را می‌توان خودروی دنا معرفی کرد که طراحی جسور و تهاجمی آن از همان ابتدا توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند.

در حال حاضر خودروی دنا یکی از محبوب‌ترین و جزو لوکس‌ترین محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می‌آید که موفقیت آن در بازار کشور باعث شده تا مدل‌های مختلف آن با امکانات بیشتر و مشخصات فنی بهتر به مرور زمان معرفی شده و به بازار عرضه شود.

ماشین دنا پلاس، دنا پلاس توربوشارژر و یا حتی نسخه اتوماتیک دنا پلاس را می‌توان شاخه‌های رشد کرده از نسخه مادر دنا معرفی کرد که امروزه بیشترین توجهات در بین خودروهای تولید داخل را به خود جلب کرده و خودرو بانک نیز تمامی آنان را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و تجربه رانندگی خود را به اشتراک گذاشته است که می‌تواند برای علاقه مندان و مشتریان این خودرو بسیار کمک کننده باشد.

بررسی کامل پژو پارس سال، شیر خسته و محبوب بازار ایران

زمانی می‌توانستیم پیکان را پرفروش‌ترین محصول ایران در بازار کشور معرفی کنیم، اما بعد از توقف تولید و کنار گذاشتن خودروی پیکان بعد از سال‌ها فعالیت، این جایگاه به خودروی پژو ۴۰۵ رسید و با عرضه مدل‌های مختلف از آن توانست سهم فروش قابل توجهی از بازار کشور داشته باشد.

با این حال پژو ۴۰۵ جی ال ایکس نیز بالاخره در سال ۹۹ بازنشسته شد و عرصه را برای دیگر فرزندان خود از جمله پژو پارس سال خالی کرد. حالا ماشین پژو پارس سال در اصطلاح به چاه نفت بزرگترین شرکت خودروسازی ایران تبدیل شده و در کنار یکی دو مدل پرفروش دیگر، همچنان با کمترین تغییر و صرف حداقل هزینه‌های مرتبط با بروز رسانی، بیشترین آورده را برای ایران خودرو داشته و اکنون سهم فروش قابل توجهی در بین محصولات ایران خودرو دارد.

در خودرو بانک تجربه‌های رانندگی و بررسی‌های دقیقی برای ماشین پژو پارس سال و مشخصات وجود دارد تا ببینیم که آیا هنوز این خودرو ارزش خرید برای مشتریانش دارد یا خیر.

چرا بررسی‌های تخصصی خودرو بانک؟

خودرو بانک طی سال‌ها فعالیت در حوزه خودرو، برندهای معتبری همچون هیوندای، کیا، بی ام و، مرسدس بنز، تویوتا، لکسوس، رنو، پژو، سمند، جیلی، هوندا، مزدا، سانگ یانگ، لیفان، نیسان و بسیاری از برندهای دیگر که در بازار کشور حضور دارند را به صورت تخصصی بررسی کرده و در برخی مواقع با مقایسه دو خودروی هم کلاس و هم قیمت با یکدیگر، مزایا و معایب آنان برای انتخاب راحت تر مشتریان مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.

برای سهولت کاربران و درک بهتر تجربه رانندگی با خودروهای جدید، بسیاری از بررسی‌های خودرو بانک به صورت ویدئویی ضبط شده و ویژگی‌های مهم خودرو و مزیت‌های آن نسبت به رقبای موجود در بازار مورد بررسی قرار می‌گیرد. خودرو بانک این افتخار را دارد که اولین رسانه فعال دنیای خودرو در کشور است که تست و بررسی خودروهای جدید را به صورت ویدئویی ضبط کرده و با بالاترین کیفیت در اختیار مخاطبان قرار داده است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5241559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha