۲ تیر ۱۴۰۰، ۹:۲۳

همزمان با سالروز ولادت امام هشتم صورت گرفت؛

آزادی ۳۰۸ زندانی جرایم غیر عمد خراسان رضوی

آزادی ۳۰۸ زندانی جرایم غیر عمد خراسان رضوی

مشهد ـ مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی گفت: همزمان با ولادت امام رئوف (ع) ۳۰۸ زندانی جرایم غیر عمد در خراسان رضوی آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید سرباز جانفدا، در مراسم اجرای طرح «نذر هشتم»، با بیان این‌که در روز هشتم هر ماه به نیت امام رضا (ع) با کمک خیران و نیکوکاران هشت زندانی جرایم غیر عمد از زندان آزاد می‌شوند، اظهار کرد: همزمان با سالروز میلاد امام رئوف (ع) و با عنایت این امام همام، مرحله هشتم این طرح در حرم مطهر رضوی با آزادی ۳۰۸ نفر زندانی جرایم غیر عمد اجرا شد.

مدیرکل اداره زندان‌های خراسان رضوی با تأکید بر این‌که در مرحله هشتم قرار بر آزادی ۱۰۴ زندانی از ۱۳ شهرستان استان بود، ادامه داد: خوشبختانه با ورود رئیس کل دادگستری استان و همراهی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، میزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به ۳۰۸ نفر افزایش یافت.

وی با بیان این‌که پس از آزادی مددجویان، از آنان تا رسیدن به ثبات در معیشت، حمایت معیشتی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده نزدیک و با توکل به خداوند متعال و عنایت امام‌رضا (ع) به درجه‌ای برسید که به‌عنوان شخص خیّر و نیکوکار، شرایط آزادی سایر زندانیان را نیز فراهم کنید.

کد خبر 5242364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha