۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۲

رئیس کل دادگستری گلستان:

۲ واحد تولیدی در مینودشت به چرخه تولید برگشتند

۲ واحد تولیدی در مینودشت به چرخه تولید برگشتند

مینودشت- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با پیگیری دستگاه قضایی، دو کارخانه تعطیل در شهرک صنعتی مینودشت، دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی هاشمیان در مراسم آغاز به کار دو واحد تولیدی در مینودشت اظهارکرد: این دو کارخانه راکد با پیگیری دستگاه قضایی به چرخه تولید بازگشتند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: یکی از این کارخانه ها از ۶ سال و دیگری از دو سال پیش به علت مشکلات بانکی تعطیل بودند که با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بخشی از این مشکلات رفع و خط تولید این کارخانه ها از امروز دوباره، راه اندازی شد.

هاشمیان گفت: با آغاز به کار این کارخانه ها فعلاً ۲۰ نفر مشغول به کار شدند که هفت نفر آنها از مددجویان زندان هستند.

وی افزود: مالک این کارخانه هم از مددجویان زندان است که با رای باز فعلاً آزاد است.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه بر اساس سند تحول قوه قضایی یکی از اولویت های ما سرکشی از واحدهای تولیدی و کمک به رفع موانع تولید است افزود: سال گذشته ۳۰۰ واحد تولیدی که دچار مشکل جدی بودند با پیگیری های قضایی از حالت اضطرار خارج شدند و امسال هم برای کمک به رونق تولید ۴۷ کارخانه تملک شده از سوی بانک ها، نشست های متعددی با مدیران عامل بانکهای استان برگزار کردیم و امیدواریم به زودی خبرهای خوبی از احیای این واحد ها به مردم اعلام کنیم.

گفتنی است سال گذشته هفت کارخانه تعطیل با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، دوباره رونق گرفتند و ۲۳۶ کارگر سرکار رفتند.

کد خبر 5242753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha