۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۵۲

نوبخت:

تا آخرین روز کاری تلاش می کنیم مسیر را برای دولت بعدی هموار کنیم

تا آخرین روز کاری تلاش می کنیم مسیر را برای دولت بعدی هموار کنیم

گرگان- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: تا آخرین روز دولت تلاش می کنیم تا مسیر را برای دولت سیزدهم هموار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت عصر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گلستان اظهارکرد: کشور در محاصره اقتصادی تمام عیار قرار دارد و دشمنان به صورت لحظه‌ای ما را رصد می‌کنند تا راه‌های شریانی را ببندند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی افزود: با انسجام ملی در برابر همه تحریم‌ها و دشمنی‌ها ایستادیم و توانستیم بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به پروژه‌های تصویب شده در گلستان، ادامه داد: در سفر آخر به استان ۳۹ طرح و پروژه مصوب شد که تعهد ما در اجرای این پروژه‌ها ۸۹۳ میلیارد تومان بود و تاکنون هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان برای این طرح‌ها پرداخت شده است.

نوبخت بیان کرد: در دو سفر رئیس جمهور به گلستان برای اجرای ۲۶۳ پروژه دو هزار و ۶۳۷ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد اما تاکنون چهار هزار و ۶۲۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه مطالبات به حقی از سوی مردم وجود دارد، گفت: تا آخرین روز دولت تلاش می‌کنیم تا مسیر را برای دولت سیزدهم هموار کنیم.

وی اضافه کرد: در دولت یازدهم اکثر شاخص‌ها مطلوب بود و لذا مردم با این رضایت مندی دولت دوازدهم را انتخاب کردند اما در دولت دوازدهم با تحریم‌های ظالمانه رو به رو شدیم که سبب ایجاد مشکلات و نارضایتی‌هایی در کشور شد.

نوبخت گفت: دانسته‌های خود را با افتخار در اختیار دولت بعدی قرار داده و اگر کمکی نیاز باشد در کنار آنها خواهیم بود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اظهارکرد: تا پایان دولت دوازدهم بدهی و پاداش بازنشستگان، مطالبات کلزاکاران و پیمانکاران را پرداخت می‌کنیم.

نوبخت گفت: در دولت دوازدهم ۱۳ هزار تخت بیمارستانی تکمیل شد و بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای آنها اختصاص یافت.

کد خبر 5242950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha