۳ تیر ۱۴۰۰، ۸:۲۴

مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان:

همه واحدهای صنعتی استان زنجان دارای کنتور هوشمند هستند

همه واحدهای صنعتی استان زنجان دارای کنتور هوشمند هستند

زنجان-مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: همه صنایع استان دارای کنتور هوشمند هستند و در این راستا از اول اردیبهشت سال جاری به طور ویژه پیک بار را راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا علیزاده شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افزایش دما و کاهش بارندگی‌ها باعث افزایش مصرف برق شده است، گفت: در این میان تمام اقشار مختلف جامعه باید مصرف برق را مدیریت کنند تا شاهد خاموشی برق واحدهای تولیدی در استان نباشیم.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر همه صنایع استان دارای کنتور هوشمند هستند و در این راستا از اول اردیبهشت سال جاری به طور ویژه پیک بار را راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان با بیان اینکه میزان سقف مصرفی استان ۵۳۰ مگاوات اعلام شده است، گفت: این استان از این رقم عبور کرده و ۱۲۰ و ۱۵۰ مگاوات برق کل بار مصرفی حوزه صنعتی استان زنجان را تشکیل می‌دهد.

علیزاده تاکید کرد: میزان ۱۲۰ مگاوات برق به صنایع عمومی اختصاص دارد و طبق الزام هیات وزیران باید ۳۰ درصد مصرف را کاهش می‌دادند که تا کنون ۱۷ درصد کاهش دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع اختصاصی این شرکت ۱۵۰ مگاوات بار برق مصرفی دارند، افزود: برابر با مصوبه هیات وزیران باید ۶۰ درصد تعدیلی می‌شد که تا کنون ۱۶ درصد روند کاهشی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه در مجموع باید گفت سهم مصرف سقف بار پیک برق شرکت توزیع ۶۲۰ مگاوات است که برابر با اعلام مصوبه هیات وزیران باید ۱۴۶ مگاوات به میزان ۲۴ درصد تعدیل انجام می‌گرفت که این رقم حدود ۹۲ مگا وات معادل ۱۵ درصد خاموشی محقق شده است.

علیزاده گفت: کشاورزان نیز با شرکت توزیع نیروی برق در موضوع قطعی برق همکاری‌های خوبی داشتند و این شرکت تلاش دارد با تعامل و تفاهم نامه با شرکت و واحدهای تولیدی، موضوع قطعی برق رعایت شود.

کد خبر 5243164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha