۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۵

امام جمعه زنجان:

آرای اخذ شده پشتوانه محکمی برای رئیس‌جمهور منتخب است

آرای اخذ شده پشتوانه محکمی برای رئیس‌جمهور منتخب است

زنجان-امام جمعه زنجان تاکید کرد: آرای اخذ شده بیان‌گر آن است که رئیس‌جمهور منتخب از پشتوانه محکمی برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان که در فضای باز مصلی خاتم‌الانبیا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور پرشور و ارزشمند مردم استان زنجان در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: این حضور مردم زمانی ارزشمندتر می‌شود که نیم‌نگاهی به مشکلات اقتصادی و نیز همه‌گیری ویروس کرونا داشته باشیم.

وی با یادآوری اینکه دشمن تلاش کرد همانند ادوار گذشته انتخابات ایران را کم‌اثر و مردم را از حضور در این صحنه سیاسی به انحای مختلف مایوس کند، افزود: بی‌تردید عوامل مختلفی در میزان مشارکت مردم در انتخابات امسال داشت و اگر بخواهیم به دلایل میزان این حضور اشاره کنیم، می‌توان از بی‌تدبیری برخی از مدیران و لاینحل ماندن بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم نام برد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه با وجود همه مشکلات، مردم در روز ۲۸ خردادماه امسال یکی از زیباترین تابلوهای حضور را در انقلاب اسلامی به تصویر کشیدند، تصریح کرد: این حضور فارغ از مشکلاتی که همه ما به آن واقف هستیم، بیانگر لبیک مردم ایران اسلامی به فرمان رهبر معظم انقلاب برای حضور در انتخابات بود، به همین خاطر این مردم لیاقت بهترین‌ها را دارند و باید به مشکلات‌شان رسیدگی کرد.

خاتمی در ادامه به آغاز هفته قوه قضائیه و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، یکی از رویکردهای جدی قوه قضائیه در دو سال گذشته را در دست داشتن سند تحول قضایی است و با تاکید بر اینکه این سند تداوم خواهد داشت، ادامه داد: بدون شک یکی از نیازهای هر جامعه‌ای برخورداری از آرامش برای آحاد مردم است که خوشبختانه این مهم با وجود قوه قضائیه در ایران محقق شده است.

وی با بیان اینکه حضور آیت‌الله رئیسی که پیشتاز مبارزه و مقابله با فساد در کشور است، باعث خواهد شد که منفذهای فساد در قوه مجربه بسته شود، خاطرنشان کرد: اگر مردم تحت هر شرایطی بخواهند مشکلات اقتصادی را تحمل کنند، بی‌تردید بی‌عدالتی و فساد را برنخواهند تابید.

کد خبر 5243852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha