۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵

رشد ۸۸ درصدی صادرات از پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان

رشد ۸۸ درصدی صادرات از پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان

زاهدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از صادرات ۴۵۴ هزار و ۱۳۴ تن کالا توسط ۱۹ هزار و ۸۵۴ دستگاه کامیون در سه ماهه سال جاری از پایانه های مرزی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایوب کرد از صادرات ۴۵۴ هزار و ۱۳۴ تن کالا توسط ۱۹ هزار و ۸۵۴ دستگاه کامیون در سه ماهه سال جاری از پایانه‌های مرزی استان خبر داد و اظهار داشت: صادرات این مدت نسبت به مشابه سال گذشته به میزان ۲۴۰ هزار و ۹۹۰ تن کالا رشد ۸۸ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گاز مایع، هیدروکربن، قیر، بنزین، مواد غذایی و گازوئیل عمده کالاهای صادراتی از پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه عنوان کرد و افزود: بیشترین حجم صادرات سه ماهه سال جاری با ۲۵۰ هزار و ۱۴۴ تن به پایانه مرزی میلک اختصاص دارد.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دستورالعمل‌های ابلاغی در پایانه‌های مرزی استان به طور کامل رعایت می‌شود.

کرد تصریح کرد: همچنین در این مدت شاهد واردات ۴۶ هزار و ۲۳۳ تن کالا و ترانزیت ۱۶۴ هزار و ۴۸ تن کالا از طریق پایانه مرزی میرجاوه و میلک بودیم که نشان از اهمیت پایانه‌های مرزی در توسعه اقتصادی این استان دارد.

کد خبر 5244314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha