۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۸

مدیرعامل سازمان مهندسی شهر تهران خبر داد؛

گشایش ترافیکی پل اصلی تقاطع میدان جانبازان

گشایش ترافیکی پل اصلی تقاطع میدان جانبازان

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: پل اصلی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با میدان جانبازان برای تردد خودروها گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: پل اصلی تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید بروجردی با میدان جانبازان متعاقب نصب تابلوها و موانع ترافیکی، به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفت تا ضمن روان‌سازی ترددهای محلی، دسترسی خودروهای سنگین به بازار آهن تسهیل شود.

وی با اعلام اجرای بخشی از شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی میدان جانبازان به صورت موقت، از اجرای طرح مصوب شبکه مذکور متعاقب رفع ۱۱ پلاک معارض ملکی در این محدوده، خبر داد و گفت: عملیات احداث مجموعه پل‌های تقاطع میدان جانبازان، با طیفی متنوع از معارضات تاسیساتی نظیر لوله‌های آب و گاز، تیر برق و کابل مخابرات مواجه بوده است. از این رو پس از اجرای هر مرحله از عملیات انحراف ترافیک، تأسیسات زیربنایی شناسایی و تغییراتی با هدف حداقل سازی هزینه‌های جابجایی این معارضات اعمال شده است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تصریح کرد: پل اصلی میدان جانبازان به طول ۳۶ متر و عرض ۳۴ متر با هدف برقراری ارتباط شمال و جنوب بلوار جانبازان اجرا و میدانگاهی موقت جهت تأمین گردش‌های ترافیکی (شرق به شمال و شرق به جنوب) تقاطع احداث شده است.

بنابراین گزارش تقاطع میدان جانبازان از جمله تقاطع‌های غیر همسطح فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی به شمار می‌آید. در طرح این تقاطع احداث ۲ دوربرگردان شرق به شرق و غرب به غرب نیز پیش بینی شده است که متعاقب تکمیل مسیرهای کندروی بزرگراه شهید بروجردی، مجموعه‌ای از گردش‌های مورد نیاز ترافیکی را در محل تقاطع تأمین خواهد کرد.

کد خبر 5244322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha