۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اجرای طرح راهبری زیست بوم فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای طرح راهبری زیست بوم فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح راهبری زیست بوم فرهنگی با نگاه به ظرفیت های استانی اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا افتخاری ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: ظرفیت‌های هویت بخش بومی را باید برای پیشبرد راهبری زیست بوم فرهنگی استفاده کرد.

وی با اشاره به هفته سازمان تبلیغات، از اجرای برنامه تجلیل ۱۶۰ از فعالین تبلیغی و فرهنگی خبر داد و گفت: به شکل پیوسته جلسات هیأت‌های اندیشه ورز برگزار و مجموعه‌هایی نیز با حضور اقشار مختلف جامعه به عنوان پیشران ظرفیت‌های فرهنگی تشکیل شد.

افتخاری با تاکید بر توسعه ظرفیت‌های فرهنگی، ابراز داشت: تعامل دستگاهی با تاکید بر عدم موازی کاری می‌توان خروجی‌های مؤثری در هم افزایی برنامه محور داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اهمیت گسترده سازی عرصه‌های تبلیغی، گفت: حرکت بر محور فضای مجازی و بکارگیری ابزارهای به روز از جمله هدفگذاری های ما بر محور فضاهای جدید رسانه‌ای است.

وی از فعالیت ۴۵ مؤسسه قرآنی در استان خبر داد و بیان داشت: احیای این ظرفیت‌ها و فعال سازی چند مؤسسه محقق شده و ۲۵ مؤسسه از سازمان تبلیغات اسلامی مجوز دارد.

افتخاری افزود: یک هزار خانه قرآنی نیز در مناطق مختلف استان فعالیت دارند.

افتخاری گفت: با شیوع کرونا برنامه‌های خانه‌ها و مؤسسات قرآنی در محور مجازی شکل گرفته و اجرایی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: در تبیین ضرورت حضور مردم در انتخابات تولید محتوا بر بستر مجازی، جلسات هم اندیشی و مراسم رأی اولی‌ها در دو بخش اجرا شد.

وی افزود: پویش «رأی تو آینده من و تو» نیز با هدف تشویق به انتخابات برگزار شد.

افتخاری با تاکید بر اهمیت و سابقه شکل گیری سازمان تبلیغات، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از رویش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در چهار دهه گذشته با هدفگذاری های انجام گرفته توفیقات مناسبی حاصل شد، تصریح کرد: در حال حاضر حرکت و تحقق اهداف گام دوم انقلاب نیز محور فعالیت‌ها قرار گرفته است.

کد خبر 5245331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha