۷ تیر ۱۴۰۰، ۱:۴۹

مهر گزارش می‌دهد؛

اختصاص ۲۰۰ میلیارد اعتبار برای بیمارستان «نیایش»

اختصاص ۲۰۰ میلیارد اعتبار برای بیمارستان «نیایش»

خرم‌آباد- عملیات اجرایی پروژه بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد دو سال متوقف مانده بود و حالا به گفته مسئولان با اختصاص ۲۰۰ میلیارد اعتبار، زمینه بهره‌برداری از آن ظرف دو سال آینده فراهم خواهد شد.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: عملیات اجرایی پروژه بیمارستان «نیایش» خرم آباد با ظرفیت ۵۱۵ تختخواب، حدود دو سال متوقف مانده بود که به گفته مسئولان و اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار، زمینه ادامه کار در آن شروع خواهد شد.

افزایش ظرفیت تخت خوابی بیمارستان

مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در این رابطه به مهر گفت: تکمیل بیمارستان «نیایش» سال‌ها است که دغدغه مردم است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی است عنوان کرد: بیمارستان «نیایش» جایگزین بیمارستان «شهدای عشایر» قرار است شود و امیدواریم که حتی ما بتوانیم بیمارستان شهدای عشایر را نیز حفظ کنیم.

اختصاص ۲۰۰ میلیارد اعتبار برای بیمارستان «نیایش»

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ظرفیت این بیمارستان ابتدا ۲۵۰ تختخواب بود تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته با معاون وزیر و در بودجه به عنوان ۵۱۵ تختخواب مصوب شد.

وعده افتتاح بیمارستان ظرف ۲ سال آینده

ویسکرمی بیان داشت: چالشی بین قرارگاه خاتم و همچنین دانشگاه علوم پزشکی در رابطه با تأمین اعتبار این پروژه وجود داشت، حتی تا نزدیکی فسخ قرار داده آن کار پیش رفت.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته در وزارت خانه و همچنین قرارگاه خاتم، ۲۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده و بحث واگذاری املاک دانشگاه فعلاً منتفی شده است افزود: قرارگاه نیز در این پروژه فعال شده است.

اختصاص ۲۰۰ میلیارد اعتبار برای بیمارستان «نیایش»

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدواریم این بیمارستان ظرف دو سال آینده به مرحله بهره برداری برسد گفت: در مدت ساخت این بیمارستان، حدود ۳۰۰ فرصت شغلی و بعد از بهره برداری از آن نیز صدها نفر اعم از کادر درمانی، خدماتی و… در این بیمارستان مشغول به کار خواهند شد.

اختصاص ۲۰۰ میلیارد اعتبار برای پروژه

محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این رابطه به مهر گفت: با پیگیری‌های حوزه توسعه دانشگاه، حمایت استاندار و نمایندگان بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی خرم آباد دارای اعتبار پایدار شد.

وی عنوان کرد: مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از بودجه دولت برای این بیمارستان اختصاص داده شده است.

اختصاص ۲۰۰ میلیارد اعتبار برای بیمارستان «نیایش»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان داشت: امیدواریم امسال و سال آینده روند بسیار جدی در ساخت این بیمارستان را شاهد باشیم.

نیکبخت، گفت: امیدواریم با هزینه این ۲۰۰ میلیارد تومان بیمارستان به مراحل نسبتاً نهایی برسد.

کد خبر 5245673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha