۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴

نماینده ولی فقیه در مازندران:

خط فکر دوستی با آمریکا خطرناک است

خط فکر دوستی با آمریکا خطرناک است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خط شهدای هفتم تیر عدم سازش با دشمنان و آمریکا است، گفت: خط فکر دوستی با آمریکا خطرناک است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه در ساری با بیان اینکه برخی‌ها هنوز باور ندارند که شیطان دشمن است، افزود: برخی‌ها باور ندارند که آمریکا دشمن است.

وی با اظهار اینکه خط فکر دوستی با آمریکا خطرناک است، اظهار داشت: برخی‌ها معتقدند باید با آمریکا رابطه دوستانه داشته باشیم نه خصمانه و در قالب مذاکره و گفتگو باید مذاکره داشته باشیم که این فکر نیز خطرناک است.

وی با عنوان اینکه لیبرال‌ها و غربگرایان با تفکر شهید بهشتی مشکل داشتند، گفت: آنچنان برعلیه شهید بهشتی تبلیغات مسموم می‌کردند و تز فکری شهید بهشتی این بود که آمریکا دشمن است و نباید روابطی با آن داشته باشیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه منافقان دنبال خط سازش با غرب بودند، گفت: شهید بهشتی با خوی استکباری غرب مقابله کرد و اگر امروز نیز با غرب سازش کنیم، آنها مسائل مختلفی را مطرح می‌کنند تا به اصل انقلاب و جمهوری اسلامی ضربه زنند.

آیت الله لائینی به اقدام رهبر معظم انقلاب در دریافت واکسن بومی کرونا اشاره کرد و گفت: این اقدام نوعی ملی گرایی و اهمیت به ملت و آرای عموم محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه در اوج کرونا انتخابات به تأخیر نیفتاده است، گفت: امروز تجلیل از شهیدان بهشتی، سردار سلیمانی به این معنا است که بدانیم شیطان دشمن است و خط سازش با دشمن نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه آمریکا در پی رابطه اربات رعیتی است که مورد پذیرش ما نیست، گفت: باید به ملت و داشته‌های داخلی اعتماد کرد و این خط شهدای هفتم تیر است که می‌تواند نظام و مملکت را حفظ کند.

کد خبر 5245927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha