۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۳۳

مسئول قرارگاه شهید سلیمانی:

بیانیه گام دوم انقلاب مغفول مانده است

بیانیه گام دوم انقلاب مغفول مانده است

کرج _ مسئول قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سه سال از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب می‌گذرد اما هنوز آن طور که باید به آن پرداخته نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رحمانی عصر چهارشنبه در اولین نشست بیانیه گام دوم انقلاب که با همکاری کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان البرز به صورت مشترک برگزار شد، گفت: حوزه مربوط به شهدا مظلوم واقع شده و آن طور که باید به آن توجه لازم و کافی نمی‌شود.

وی بیان کرد: در حکومت اسلامی اگرچه به دنبال این هستیم که ارکان اصلی حفظ شوند اما در مباحث اولیه که مدیون خون پاک شهدا هستیم و سرمایه‌های اصلی نظام هستند، توجه کافی به آنها نمی‌شود.

مسئول قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به چالش‌های پیش روی انقلاب و نظام اسلامی افزود: در این برهه از زمان که هجمه دشمنان بر اسلام و ایران لحظه‌ای خاموش نمی‌شود، با شنیدن خاطرات جانبازان و شهدا دلگرمی ایجاد می‌شود.

وی در خصوص مکتب سلیمانی تصریح کرد: قدم برداشتن ما باید به رسیدن اهدافمان کمک کند و منشی که از مکتب سلیمانی به ما منتقل می‌شود همین است که برای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی باید با برنامه بود اما و تحت هیچ شرایطی از اعتقاداتمان نباید گذشت.

مکتب سلیمانی امروز برای ما راهگشا است

رحمانی ادامه داد: در مکتب سلیمانی آنچه امروز برای ما راهگشا است و نقطه امید ایجاد کرده، توجه به ولایت، اعتقادات، عقبه و فرهنگ ما از ایثار و شهادت است.

مسئول قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی رمز تمامی کارها را داشتن دغدغه عنوان کرد و متذکر شد: سه سال از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب می‌گذرد، اما هنوز آن طور که باید به آن پرداخته نشده و باید انقلابی جدید اتفاق بیفتد و آن هم جز با توجه و انجام منویات رهبری امکان‌پذیر نیست.

کد خبر 5248042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha