۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۶

با بهره برداری از پروژه مهدی کلینیک؛

خدمات بیمارستان امام خمینی در فضایی مدرن ارائه می شود

خدمات بیمارستان امام خمینی در فضایی مدرن ارائه می شود

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، در ارتباط با اهمیت بهره برداری از بزرگ ترین پروژه درمانی کشور با ظرفیت ۱۲۰۰ تخت بیمارستانی، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خسرو صادق نیت، گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه مهدی کلینیک در شرایط فعلی و با وجود چالش‌های موجود بی نظیر و مایه افتخار دانشگاه و کشور است.

وی افزود: پروژه مهدی کلینیک حاصل مشارکت همگانی بسیاری از افراد، سازمان‌ها و ارگان‌ها از هیئت مدیره و مدیرعامل مؤسسه محب سلامت مهدی تا مسئولین کشوری، وزارتخانه، دانشگاه و همکاری ارگان‌های غیردانشگاهی اعم از شهرداری و وزارت نیرو تا شرکت‌های برق و گاز و مخابرات و سایر ارگان‌ها است.

رئیس مجتمع، ضمن ابراز امیدواری در راه اندازی هر چه زودتر مهدی کلینیک و رضایت مراجعین از امکانات و خدمات آن گفت: با تداوم این همکاری‌ها در تکمیل این پروژه و بهره برداری به هنگام از امکانات آن، خدمات مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در فضایی جدید و مدرن و با کیفیت بهتری به مردم ارائه شود.

وی حضور سرپرستاران را در فضای فعلی پروژه، مبارک خواند و خاطرنشان کرد: حضور شما به همه کسانی که در اینجا کار می‌کنند، انرژی مضاعف می‌دهد. بدیهی است پروژه‌ای با این عظمت نیاز به همراهی یکایک شما دارد. نقش حمایتی و تعامل کادر پرستاری و درمانی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در تسریع فرآیند بهره برداری از پروژه مهدی کلینیک و آغاز پذیرش بیماران بسیار کمک کنند است. امیدوارم قدم شما برای مردمی که چشم امید و نقطه نهایی دریافت خدمات درمانی را این مجتمع می‌دانند، خیر باشد.

کد خبر 5248316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha