۱۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۳۳

معاون استاندار تهران خبر داد؛

دورکاری ۷۰ درصد از کارکنان ادارات استان تهران از شنبه

دورکاری ۷۰ درصد از کارکنان ادارات استان تهران از شنبه

تهران- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران از دورکاری ۷۰ درصد از کارکنان ادارات این استان از شنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا عباس پاشا بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق آخرین وضعیت اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا کشور، استان تهران در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

وی گفت: بر اساس رنگ بندی جدید استان تهران، ۷۰ درصد از کارمندان ادارات و مراکز باید به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند. و ۳۰ درصد دیگر نیروها نیز باید در محل کار خود حضور داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در خصوص مشاغل ضروری در این استان نیز گفت: در این مشاغل نیز ۵۰ درصد کارمندان به صورت حضوری فعالیت می‌کنند و ۵۰ درصد دیگر دورکاری خواهند کرد.

کد خبر 5248987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهرداد چراغی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      8 0
      با سلام . اگه تعطیل باشه ادمای مهم تعطیل هستن شرکت سایپا تو جاده مخصوص قسمت تولید بدون هیچ فاصله ای از هم مشغول کارن ۳ شیفت قسمت بدنه یا مونتاژ . با ۱۲ هزار نیرو از هر منطقه ای از تهران کرج هشتگرد خطرناک ترین جا اما مجبوریم
    • علی IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      11 2
      مردم قاتل همدیگه شده اند . امان از بیشعوری . امان از کودنی . امان از بی وجدانی . نمی فهمند نتیجه سفر ، کافه نشینی ، خرید ، زیارت و دیدار اقوام و دوستان مرگ نیست که بگویی از مرگ نمی ترسم ، قتل است ! این کارها در شرایطی که کادر درمان نفس ندارند و مردم جان می دهند ، شجاعت نیست، توکل نیست ، جنایت است!
    • رضا IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 0
      انتشارات دانشگاه پیام نور اصلا بخشنامه ها را رعایت نمیکنه نزدیک ۵۰ روزه ما هر روز میریم سر کار لطفا رسیدگی کنید..کرونا هست التماس میکنم
    • صنم IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 0
      در برخی ادارات دولتی به بهانه کار اصلا اجرا نمیشود و فقط به بخشهای خصوصی و مغازه ها میتونن بگن که اجرا کنن. در حالیکه زیر این مصوبات مینویسن حسن اجرا به عهده روسا است و روسا خودشون صلاح میدونن که همه بیان سرکار. الان تو وزارت نفت و همچنین پژوهشگاه صنعت نفتدر بسیاری بخشها همین سو برداشت از مصوبه شده.
    • علیرضا IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 0
      وزارت صنعت معدن هم فقط 30 درصد در حال اجرا هست 70 در صد سر کار هستند
    • فرزاد عامری IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
      0 0
      تا وقتی بانکها باز هستند سر ماه اقساط وام باید تسویه شه . همه این اقدامات نمایشی هستند