۱۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۷

استاندار خراسان شمالی:

تردد از استان‌های جنوبی کشور به خراسان شمالی ممنوع می‌شود

تردد از استان‌های جنوبی کشور به خراسان شمالی ممنوع می‌شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با تاکید بر کنترل ترددها از استان‌های جنوب و جنوب شرق کشور به خراسان شمالی، گفت: نیروی انتظامی و پلیس راهور تردد از این استان‌ها را محدود کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی شجاعی صبح شنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون دو شهرستان بجنورد و اسفراین در وضعیت قرمز ابتلاء به بیماری کرونا هستند و باید با اعمال محدودیت‌ها بتوانیم از این وضعیت خارج شویم.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه روزانه ترددهای فراوانی به مرکز استان از سایر شهرستان داریم، گفت: تمامی پروتکل‌های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا متناسب با رنگ بندی ها باید در شهرستان‌ها اجرا شود.

وی افزود: برگزاری جلسات اداری، بازگشایی و تعطیلی اماکن تفریحی و برگزاری مراسم تحت شعاع رعایت پروتکل‌ها متناسب با رنگ بندی شهرستان‌ها خواهد بود.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر نظارت جدی بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از ورود افراد بیشتر به سیستم درمانی، بیان کرد: رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و مطبوعات دستورالعمل‌های بهداشتی را اطلاع رسانی کنند.

وی تصریح کرد: در خصوص دورکاری کارمندان، دستگاه‌های اجرایی که ماهیت کارشان به گونه‌ای است که با دورکاری ارائه خدمت امکان پذیر است ملزم به اجرای آن متناسب با رنگ بندی شهرستان‌ها هستند و در این مورد تشخیص مدیر لازم نخواهد بود.

شجاعی با تاکید بر کنترل ترددها از استان‌های جنوب و جنوب شرق کشور به استان گفت: نیروی انتظامی و پلیس راهور تردد از این استان‌ها را محدود کنند.

انجام کارهای فرهنگی برای تشویق بیشتر مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نظارت بر حمل و نقل عمومی در خصوص رعایت پروتکل‌ها و ارائه برنامه اجرایی برای برگزاری مراسم عید قربان از دیگر تأکیدات شجاعی در این نشست بود.

کد خبر 5249576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha