۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۶

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان:

ادامه سیر صعودی کرونا در سیستان و بلوچستان/ مردم همکاری کنند

ادامه سیر صعودی کرونا در سیستان و بلوچستان/ مردم همکاری کنند

زاهدان - مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان از ادامه سیر صعودی ابتلا به کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرکی در خصوص آخرین وضعیت استان سیستان بلوچستان در خصوص شیوع کرونا اظهارداشت: وضعیت شهرهای سیستان و بلوچستان همچنان در شرایط بحرانی و قرمز قرار دارد و تمامی محدودیت‌های وضعیت قرمز به قوت خود باقی است.

وی با تاکید بر اینکه ممنوعیت تردد درون شهری در ساعات ۲۲ تا سه شب برقرار است افزود: شهروندان سعی کرده در سطح شهر جز در موارد ضروری حضور نداشته باشند و تمامی پروتکل‌های بهداشتی مثل ماسک، دستکش و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در مرزها محدودیت‌های سختگیرانه‌ای برای مقابله با ویروس کرونا اتفاق افتاده بیان کرد: ترددهای مرزی به مرز صفر رسیده مگر در بخش‌های تجارت که آن هم با کنترل‌های کامل در جدار مرز داخل خاک کشورمان و با منفی شدن تست کرونای تجار و رانندگان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عادی‌انگاری و سهل‌انگاری در رعایت اصول بهداشتی و عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم علت اصلی شیوع گسترده ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان است تاکید کرد: در این چند روز اخیر مردم، اصناف و بازاریان همراهی کامل را داشته که با تداوم این همراهی‌ها و رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی حجم بیماران سرپایی و انتشار ویروس کرونا کاهش پیدا خواهد کرد.

کد خبر 5250922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha