۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲

دهه شصتی‌ها با بحرانهایشان چه کنند؟/سه جلدی«دهه‌شصتی‌ها» منتشر شد

دهه شصتی‌ها با بحرانهایشان چه کنند؟/سه جلدی«دهه‌شصتی‌ها» منتشر شد

مجموعه کتاب سه جلدی «بحران و خودشکوفایی دهه شصتی ها» نوشته مسعود زمانی توسط انتشارات نقد فرهنگ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه کتاب سه جلدی «بحران و خودشکوفایی دهه شصتی ها» نوشته مسعود زمانی اثری است در خصوص بحران افراد دهه شصتی که زندگی شان با جنگ و با تحریم و با بحران های متعددی روبرو بوده است. زمانی نویسنده اثر که خود یکی از دهه شصتی هاست در صدد است تا در این اثر به فهم و تحلیل بحران دهه شصتی ها و ارائه راه حل هایی برای مواجهه با بحران هایشان بپردازد.

عناوین این سه جلد اثر به ترتیب عبارتند از: بدن، شخصیت و هیجان و هفت رویکرد خودشکوفایی.

قیمت هر جلد ۶۰ هزار تومان و توسط انتشارات نقد فرهنگ منتشر شده است.

درباره نویسنده:

مسعود زمانی متولد سال ۱۳۶۵ در اصفهان است. او تحصیلات عالیه‌ی خود را در مقطع کارشناسی در رشته‌ی حقوق در دانشگاه اصفهان به پایان رساند؛ همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترای حقوق بین‌الملل از دانشگاه ناتینگهام انگلستان است. او سابقه‌ی همکاری‌های آموزشی-پژوهشی با دانشگاه میشیگان آمریکا و اوبرتا اسپانیا را دارد و در حال حاضر به‌عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز مشغول به فعالیت است.
مسعود زمانی که سابقه‌ی عضویت در بنیاد ملی نخبگان ایران را داراست، به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و عربی مسلط است و جزو معدود حقوقدانان ایرانی است که مقالات انگلیسی او توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد به چاپ رسیده است. مجموعه کتاب‌های بحران و خودشکوفایی نتیجه‌ی ۱۲ سال مطالعات پراکنده و متمرکز وی در تاریخ، روانشناسی، حقوق و اقتصاد است.

کد خبر 5251044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha