۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۹:۵۶

هفته آینده در شهرکتاب؛

کتاب «چگونه مانند یک امپراتور فکر کنیم» نقد و بررسی می‌شود

کتاب «چگونه مانند یک امپراتور فکر کنیم» نقد و بررسی می‌شود

کتاب «چگونه مانند یک امپراتور فکر کنیم» نوشته دونالد رابرتسون روز سه‌شنبه ۲۲ تیر در مرکز فرهنگی شهر کتاب نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی شهر کتاب، نشست نقد و بررسی کتاب «چگونه مانند یک امپراتور فکر کنیم» نوشته دونالد رابرتسون روز سه‌شنبه ۲۲ تیر در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

این‌کتاب سال ۲۰۱۹ منتشر شد و ترجمه مجتبی علی‌اکبر و سارا حسینی‌معینی توسط بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شده است. رابرتسون در این کتاب به مخاطبان خود نشان می‌دهد که «مارکوس اورلیوس» چگونه از بینش‌های فلسفی و اقدامات درمانی استفاده کرد تا کنترل خود بر عواطفش را گسترده‌تر سازد و سختی‌های بزرگ را تحمل کند. او خواننده اثر راهنمایی می‌کند تا بتوانند همین روش‌ها را در زندگی خود به کار ببندند.

این کتاب با ترکیب داستان‌هایی از زندگی مارکوس اورلیوس و اطلاعاتی از روان‌شناسی مدرن، فلسفه‌ رواقی‌گری را به شکلی کاربردی و همه‌فهم توضیح می‌دهد و راهنمایی‌هایی برای مواجهه با چالش‌های اخلاقی و روان‌شناختی زندگی مدرن ارائه می‌کند.

نشست نقد و بررسی این‌کتاب با سخنرانی محمد یوسفی، حسین فراستخواه و مترجمان کتاب همراه است.

این‌برنامه روز سه‌شنبه ۲۲ تیر از ساعت ۱۱ در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار و به‌طور زنده از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang، کانال تلگرام bookcitycc و صفحه‌ی این مرکز در پایگاه اینترنتی آپارات پخش می‌شود.

کد خبر 5252478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha