۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۴۷

مدیر پژوهش بسیج دانشجویی همدان مطرح کرد؛

درخشش دانشجویان همدانی در رویداد ملی افق روشن

درخشش دانشجویان همدانی در رویداد ملی افق روشن

همدان _ مدیر پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی همدان گفت: سه اثر از همدان در بین آثار برگزیده نخستین رویداد ملی افق روشن انتخاب شدند.

بهنام محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین رویداد ملی افق روشن در اردیبهشت و خرداد ماه سال ۱۴۰۰ با رویکرد "امیدآفرینی" در هفت موضوع سبک زندگی، استقلال و آزادی، معنویت و اخلاق، علم و پژوهش، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد و عزت ملی در قالب‌های مکتوب، دیجیتال، تصویری، گرافیک و صوت برگزار شد که در این رویداد ۱۳۲ هسته به صورت گروهی و ۷۲۴ نفر به صورت فردی شرکت کردند.

وی افزود: از میان آثار ارسالی، ۲۲۹ اثر به مرحله بررسی و داوری نهایی راه یافتند و پس از داوری توسط اساتید، ۲۰ اثر به عنوان منتخب در ادامه معرفی شدند، از ۲۰ اثر منتخب، چهار اثر به عنوان آثار نهایی برگزیده رویداد با نظرسنجی مردمی انتخاب شد که سه اثر آن در قالب‌های صوت، تصویر و یادداشت از استان همدان از دانشگاه‌های آزاد ملایر و همدان و فرهنگیان همدان است.

مدیر پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی همدان اضافه کرد: خوشبختانه با شناسایی، ایجاد و تقویت هسته‌های رسانه‌ای بسیج دانشجویی شاهد نقش آفرینی تخصصی این هسته‌ها در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و در راستای حل مسائل انقلاب اسلامی بوده‌ایم.

محمدی با بیان اینکه دشمن با هجمه رسانه‌ای به‌دنبال سیاه‌نمایی و القای ناامیدی در جامعه است که در این اقدام ایام انتخابات به اوج خود رسید، ادامه داد: در رویداد افق روشن با حمایت و پشتیبانی از هسته‌های رسانه‌ای دانشجویی به‌دنبال تولید محتوای رسانه‌ای با رویکرد امیدآفرینی در جامعه بودیم که تولیدات مؤثری در این مدت در فضای مجازی و سایر رسانه‌ها نشر داده شد.

کد خبر 5252590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha