۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۲

مهر گزارش می دهد؛

برگزاری آزمون ورودی دبیرستان دانشگاه زابل در شرایط بحرانی کرونا!

برگزاری آزمون ورودی دبیرستان دانشگاه زابل در شرایط بحرانی کرونا!

زابل - مجمع آموزشی دانشگاه زابل طی اطلاعیه ای از برگزاری آزمون ورودی دبیرستان دانشگاه زابل در روز جمعه ۲۵ تیر ماه سال جاری با وجود وضعیت حاد کرونایی منطقه سیستان با نظر سازمان سنجش خبر داد.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها، امین کمالی؛ مجمع آموزشی دانشگاه زابل در شمال استان سیستان و بلوچستان طی اطلاعیه‌ای از برگزاری آزمون ورودی دبیرستان دانشگاه زابل که یکی از پرطرفدارترین دبیرستان‌های استان سیستان و بلوچستان با بیشترین آمار داوطلب ورودی است در روز جمعه ۲۵ تیر ماه سال جاری با وجود وضعیت حاد کرونایی منطقه سیستان با نظر سازمان سنجش خبر داد که این موضوع با حواشی بسیاری نیز همراه بود.

در هفته‌های گذشته با وجود تلاش بسیار مردم و نمایندگان مجلس سیستان و بلوچستان در عقب انداختن آزمون‌های ورودی دانشگاه‌ها با توجه به وضعیت حاد کرونایی سیستان و بلوچستان و حتی کشور، آزمون کنکور با پافشاری سازمان سنجش با این دلیل که این آزمون در سطح ملی برگزار می‌شود و وضعیت سایر استان‌ها مساعد است و می‌توان با تدابیر ویژه آسیب را به حداقل رساند، برگزار شد؛ که در شهر زابل از استان سیستان و بلوچستان هم به مانند سایر شهرهای کشور این آزمون برگزار شد و همان ابتدای کار تصاویری از تجمعات پشت درب‌های ورودی مکان برگزاری آزمون حواشی و نگرانی‌های زیادی ایجاد کرد و حتی پس از چند روز برخی خانواده‌ها از مثبت شدن تست کرونای فرزندانشان خبر دادند که در این آزمون شرکت کرده بودند.

برگزاری آزمون ورودی دبیرستان دانشگاه زابل در شرایط بحرانی کرونا!

پس از چند روز برخی خانواده‌ها از مثبت شدن تست کرونای فرزندانشان خبر دادند که در این آزمون شرکت کرده بودند

تنها پس از گذشت یک هفته از آزمون کنکور که در شهرستان زابل با حواشی زیادی نیز همراه بود، شاهد اطلاعیه برگزاری آزمون ورودی دبیرستان دانشگاه زابل که یکی از پرطرفدارترین دبیرستان‌های استان سیستان و بلوچستان در روز جمعه ۲۵ تیر ماه با وجود شرایط حاد کرونایی هستیم.

مسئول برگزاری آزمون دبیرستان دانشگاه زابل سازمان سنجش است

سهیلا نوری، رئیس مجتمع آموزشی دانشگاه زابل در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آزمون ورودی دبیرستان دانشگاه زابل زیر نظر سازمان سنجش برگزار می‌شود و اجازه برگزاری از مرکز صادر می‌شود و در آخرین اطلاعیه دریافتی با توجه به اینکه یک‌بار این آزمون عقب افتاده است، به احتمال زیاد زمان برگزاری این آزمون دیگر تغییر پیدا نکند.

اما سوال اینجا است که آیا سازمان سنجش از شرایط فوق بحرانی استان سیستان و بلوچستان و شهرستان زابل آگاهی ندارد؟ آیا جان دانش آموزان سیستانی برایش اهمیتی ندارد که با لج بازی‌هایش سعی در به خطر انداختن جانشان دارد و دلیل این لج بازی‌های سازمان سنجش چیست؟

حال که دیگر بهانه ملی بودن آزمون مطرح نیست که سازمان سنجش با لج‌بازی سعی در برگزاری‌اش داشته باشد؛ لازم است سازمان سنجش سریعاً این آزمون را به عقب بیاندازد و از نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه زابل و مسئولین دانشگاه زابل انتظار می‌رود این موضوع را سریعاً پیگیری کنند تا بیش از پیش در این شرایط سخت با جان باارزش کودکان این منطقه بازی نشود و دردی دیگر بر دردهایشان اضافه نشود..

کد خبر 5254649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مسعود IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      1 0
      میگم نتایج ازمون ورودی دبیرستان دانشگاه زابل را اعلام کنید ممنون
    • مسعود IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      1 1
      با سلام احترام خواهشن نتایج ازمون ورودی دبیرستان دانشگاه زابل سال ۱۴۰۰و رو اعلام کنید چقدر طول میکشد ممنون به زودی اعلام کنید و چند روز دبگر
    • نیکو IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      3 1
      سلا الان یک ماه نه روزه میگذره هنو از نتایج خبری نیست به هرکی پیام میدیم میگه سازمان سنجش باید بگه چرا سازمان سنجش همیشه ما زابلی ها رو اولویت آخرش قرار میده
    • مسعود IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 1
      با سلام و احترام دبیریتان دانشگاه زابل ذخیره هم داره که ما باشیم نمره قبولی رو دارم یا نه