۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۲۰:۴۱

نماینده ولی فقیه در مازندران:

معنویت انقلاب پاشنه آشیل نظام اسلامی است

معنویت انقلاب پاشنه آشیل نظام اسلامی است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران معنویت انقلاب و نظام اسلامی را پاشنه آشیل و سبب برملا وخنثی شدن نقشه های دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر شنبه در یادواره شهدای روستای ایول با بیان اینکه باطن معنوی و معنویت انقلاب اسلامی دارای جاذبه است، اظهار داشت: این معنویت سبب شد تا مجاهدان به جهاد در راه خدا و دفاع از وطن و حرم بپردازند.

وی با اظهار اینکه دشمنان در حوزه‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی تلاش و کار کردند، افزود: معنویت انقلاب سبب شد تا توطئه‌های دشمنان از جمله نقشه کودتای نوژه، جریان طبس و غیره به شکست کشیده شود.

وی با عنوان ملت ایران عاشورایی است، معنویت انقلاب و نظام اسلامی را سبب ناکارآمدی تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: معنویت انقلاب پاشنه آشیل نظام اسلامی و دشمنان است و سبب شده تا توطئه‌های آنان خنثی شود.

آیت الله لائینی تاکید کرد اگر از معنویت و انگیزه‌های الهی فاصله گیریم در مقابله با دشمن به مشکل برخواهیم خورد و در این موقع دیگر تجهیزات نظامی نیز کارساز نخواهد بود.

امام جمعه ساری یادآور شد: نباید اجازه دهیم روح معنویت در جامعه تضعیف شود و نباید اجازه دهیم عفاف و حجاب، مساجد و محافل مذهبی و فضاهای مربوط به شهیدان کمرنگ شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران ساخت مسجد و مهدیه را مهم ولی استفاده کردن از آن را بسیار مهم‌تر دانست و گفت: انتظار داریم در بعد پایبندی به دین و داشتن روحیه انقلابی باید بیش از گذشته توجه کرد.

کد خبر 5254901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha